استان ها

انتخاب «قالیباف» رأی به حکمرانی برنامه در کشور است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، هاجر نیک صفت شامگاه شنبه در اجتماع حامیان انتخاباتی محمدباقر قالیباف در رشت با اشاره به عملکرد مسؤولان در دولت‌های گذشته اظهار کرد: حافظه مردم ضعیف نیست و عملکرد گذشته افراد را به خوبی یاد دارند و دیگر در انتخاب افراد دچار اشتباه استراتژیک نمی‌شوند.

نماینده ادوار مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهار نظرهای ضد و نقیض برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: برخی‌ها با هوچی گری دنبال سرپوش گذاشتن عملکرد ضعیف و اسف بار خویش بوده و با تخریب و تمسخر دیگران دنبال فریب افکار عمومی هستند.

وی با اشاره به بصیرت و هوشیاری بالای مردم در بزنگاه‌های سیاسی افزود: مردم با انتخاب درست و آگاهانه انقلاب و مدیریت کشور را به دست لایق ترین افراد خواهند سپرد.

این فعال سیاسی با اشاره به اتفاقات اخیر در رسانه ملی توسط مشاور فرهنگی یکی از نامزدهای انتخاباتی بیان کرد: اقدامات ضد فرهنگی در برنامه فرهنگی توسط افراد در رسانه ملی یک نوع اهانت عمومی است.

تحریری صفت با بیان اینکه باید آبرویمان را برای انقلاب هزینه کنیم، گفت: انتخابات عرصه بسیار مهم و حساسی است و باید تلاش کنیم افرادی دلسوز، متعهد، انقلابی و مردمی «انتخاب» شوند.

به گفته وی، رأی به آقای قالیباف در واقع رأی به حکمرانی «برنامه» در کشور است نه شعار افزود: سوابق دکتر قالیباف در عرصه‌های مختلف خدمتی درخشان و قابل دفاع است.

این فعال سیاسی و اجتماعی با بیان اینکه حمایت از آقای قالیباف در واقع حمایت از مردم است، گفت: مردم ایران شایسته بهترین نوع حکمرانی، مدیریت و خدمت هستند و این بهترین‌ها را می‌توان در آقای قالیباف پیدا کرد.

تحریری صفت با اشاره به همراهی آقای قالیباف با دولت شهید جمهور بیان کرد: تبعیت واقعی و عینی از ولایت و رهبری را می‌توان در عملکرد دکتر قالیباف و شهید رئیسی جست و جو کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا