استان ها

امنیت مردم خط قرمز پلیس است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی حاجیان در دیدار رئیس کل دادگستری و مسئولان قضائی استان با بیان اینکه پلیس حافظ امنیت جامعه و ارزش‌های نظام و انقلاب است، اظهار کرد: من و همه همکارانم با خود عهد کرده‌ایم آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم کنیم و برای این هدف مقدس نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی با اشاره به اجرای چند طرح برای ارتقا امنیت در استان، گفت: یکی از آنها حرکت در مسیر هوشمندسازی کلانتری‌ها در راستای پیشگیری از وقوع جرم و کشف سریع و به موقع جرایم است که تاکنون نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزایش کشف جرایم از ۳۸ درصد به ۵۳ درصد را یکی از نتایج هوشمندسازی کلانتری‌ها عنوان کرد و گفت: در هدف گذاری انجام شده باید در کشف جرایم به ۶۲ درصد تا پایان سال برسیم.

سردار حاجیان کاهش ۵۶ درصدی مغازه، ۴۶ درصدی منزل و ۲۲ درصدی سرقت‌های مسلحانه را از دیگر نتایج این اقدام عنوان کرد و گفت: در سرجمع سرقت‌ها نیز شاهد کاهش ۱۷ درصدی طی ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

وی همچنین از تشکیل بانک اطلاعاتی مجرمان حرفه‌ای در استان خبر داد و گفت: با نصب پابندهای الکترونیکی، این افراد تحت رصد و پایش مداوم قرار دارند.

عالی‌ترین مقام انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به تعامل بسیار خوبی که میان پلیس و دستگاه قضائی حکمفرماست اشاره کرد و گفت: این تعامل خوشبختانه در سطح بسیار عالی قرار دارد که باعث شده بسیاری از مأموریت‌ها با موفقیت انجام بگیرد.

سردار حاجیان با بیان اینکه هم پلیس و هم دستگاه قضائی هدفی جز احقاق حقوق مظلومان و برخورد قاطعانه با مجرمان ندارند، گفت: عزم راسخ دو دستگاه باعث شده امروز امنیت خوبی در استان وجود داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا