استان ها

امروز نسبت به دوره برجام نفت بیشتری می‌فروشیم – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سید یاسر جبرائیلی چهارشنبه شب در جمع حامیان سعید جلیلی در برازجان اظهار کرد: مردم استان بوشهر اهل مقاومت در مقابل استعمار و استکبار هستند و این موضوع را بارها ثابت کرده‌اند.

وی افزود: با دو جریان روبرو هستیم که یک جریان دنبال هضم کشور در نظام فروپاشیده غربی است و جریان دیگر دنبال مقاومت و ایستادگی و دستیابی به پیروزی است.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با اشاره به اینکه استراتژی مقاومت در خارج از مرزها پیروز شده است تصریح کرد: صدای مقاومت دیگر قابلیت سانسور ندارد و این صدا در دانشگاه‌های آمریکا هم بلند شده است.

وی با بیان اینکه مقاومت کار را تمام کرده و اسرائیل در آستانه نابودی است و آمریکا در ضعیف‌ترین شرایط است اضافه کرد: غرب‌گرایان آمریکا زده هم در این کشور باید به پایان سلام کنند.

جبرائیلی با بیان اینکه غرب‌گرایان می‌گفتند برای فروش نفت خود باید در مقابل آمریکا زانو بزنیم، تاکید کرد: استراتژی مقاومت نشان داد که این موضوع دروغی بیش نیست و پس از سال‌ها خروج ترامپ از برجام، امروز نسبت به دوره برجام هم نفت بیشتری می‌فروشیم و هم پولش برمی‌گردد.

کلید حل مشکلات کشور در خارج نیست

وی با اشاره به مشکلات و کمبودهای برق در کشور خاطرنشان کرد: در دولت آقای روحانی گفتند ما نیروگاه نمی‌سازیم و امروز شاهد مشکلات فراوانی در حوزه برق هستیم. اینها اصحاب نساختن هستند و اجازه بازگشت ویران‌گرها به قدرت را نخواهیم داد.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با بیان اینکه کلید حل مشکلات کشور در خارج نیست، اظهار کرد: آباد شدن به دست بیگانه نامش پیشرفت نیست و نامش استعمار است.

وی اضافه کرد: جریان غرب‌گرا دنبال ایجاد یک طبقه مسلط بر منابع این کشور است که تولید را نابود کرده و مردم را فقیر و مقروض کند و کشور به غرب وابسته شود.

جبرائیلی تصریح کرد: مشکلات کشور به خاطر تحریم نیست و همانگونه که در خارج از کشور بر آمریکا پیروز شدیم در داخل کشور هم باید بر آمریکا پیروز شویم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا