امروز در یک جنگ احزاب و ترکیبی قرار داریم

فرمانده کل ارتش:

امروز در یک جنگ احزاب و ترکیبی قرار داریم

امروز در یک جنگ احزاب و ترکیبی قرار داریم

قم- فرمانده ارتش گفت: امروز در یک جنگ احزاب و ترکیبی قرار داریم که همه دشمنان با مؤلفه‌های قدرت در برابر ما ایستاده و با برجسته سازی نقاط ضعف بر روی آسیب‌ها متمرکز شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سید عبدالرحیم موسوی شامگاه دوشنبه در اجلاسیه ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم که در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ادامه بعثت، غدیر و عاشورا است و بر اساس شواهد موجود حلقه بعدی نیز ظهور خواهد بود.

فرمانده کل ارتش بیان داشت: امام راحل با همان آموزه‌های عاشورایی، انقلاب شکوهمند اسلامی را رهبری کرد و نظام جمهوری اسلامی ایران را پی نهاد.

وی ابراز داشت: نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار که پا گرفتن انقلاب اسلامی را خط پایان سلطه شیطانی خود می‌دید، انواع و اقسام توطئه‌ها علیه این انقلاب را طراحی و پیاده سازی کرد.

امیر موسوی ادامه داد: آمریکا قبل از اینکه انقلاب اسلامی ایران به دو سالگی برسد؛ جنگ تمام عیار را بر انقلاب تحمیل کرد، اینجا بود که یک بار دیگر با رهبری امام راحل عاشورایی شکل گرفت و جوانان این کشور لباس رزم پوشیدند و هزاران جوان با خون خود نهال انقلاب را آبیاری کردند که امروز درخت تنومندی شده که هیچ طوفانی نمی‌تواند آن را هم کند.

امروز در یک جنگ احزاب و ترکیبی قرار داریم

هیچ کشوری جرأت تجاوز به ایران را ندارد

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه شهدا نگذاشتند یک وجب از خاک پاک کشور در اشغال بیگانه بماند افزود: شهدا دست و پای تجاوز را قطع و چشم ناپاک دشمن را کور کردند و غیرت ایرانی را به رخ جهانیان کشیدند و کاری کردند بعد از چهل سال هیچ کشوری جرأت تجاوز به این کشور را ندارد و به آن فکر هم نمی‌کند.

وی عنوان داشت: شهدا انقلاب را بیمه کردند و نام شهدا از ازل به عنوان زمینه سازان ظهور ثبت شده است.

امیر موسوی افزود: طاغوت و شیاطین صدها سال تمام قدرت شیطانی خود را به کار گرفتند تا مسیر بعثت و غدیر و عاشورا را منحرف کنند تا این راه به ظهور نرسد اما شهدا با آموزه‌های حسینی آمدند و این راه نورانی را با خون خود گشودند و سنگ بنای تمدن اسلامی را گذاشتند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نقش شهدا را نباید محدود کنیم افزود: امام راحل فرمودند خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند و این بدان معنا است که این عزیزان بینایی چشم ملت هستند و روشنگر راه و از بین برنده تاریکی هستند که هر جا با ابهام مواجه بودیم باید به خانواده‌های شهدا نگریست و راه و رسم را از وصیت نامه شهدا پیدا کرد.

وصیت مشترک شهدا فراموش نکردن امام جامعه است

وی گفت: وصیت مشترک شهدا فراموش نکردن امام جامعه است و شهدا وصیت داشتند که نباید راه را گم کرد.

فرمانده کل ارتش گفت: اگر می‌خواهیم نهضت رفتارسازی بر پایه اعتقادات شکل گیرد، نیازمند الگو هستیم، الگو از کسانی که با خون خود در راه دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی و کیان کشور جان خود را فدا کردند.

امیر موسوی تصریح کرد: فرهنگ شهدا کهکشانی بیکران است و الگو سازی رفتاری از شهدا باید به یک نهضت فراگیر تبدیل شود.

امروز در یک جنگ احزاب و ترکیبی قرار داریم

امروز در یک جنگ احزاب و ترکیبی قرار داریم

وی با اشاره حوادث اخیر در کشور بیان داشت: امروز در یک جنگ احزاب و ترکیبی قرار داریم که همه دشمنان با مؤلفه‌های قدرت در برابر ما ایستاده اند و با برجسته سازی نقاط ضعف بر روی آسیب‌ها متمرکز شدند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمنان توطئه‌ها و طراحی‌های چندین ساله خود را با یک بهانه پیاده سازی کردند و هدف نهایی دشمنان نیز تجزیه ایران است که هرگز به این امر دست نخواهند یافت و مسیر که آن طی می‌کنند سوریه سازی است.

امیر موسوی با بیان اینکه دشمنان به دنبال متوقف کردن روند پیشرفت کشور و نابودی کسب و کار و ویران کردن است افزود: دشمنان در این زمینه تقسیم کار هم کرده اند و شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی فرماندهی میدانی را بر عهده دارند که باید هوشیار باشیم.

فرمانده کل ارتش عنوان داشت: ده سال قبل آمریکایی‌ها گفتند برای براندازی گوشی‌های همراه سربازان ما هستند که جنگ نرم بر خلاف جنگ نظامی، گلوله‌هایش، تصویر و صوت و خود تحقیری و خود برتربینی است که باید از آرمان‌ها در برابر جنگ ترکیبی دفاع کرد.

امروز در یک جنگ احزاب و ترکیبی قرار داریم

باید تلاش کنیم خرمشهر هایمان را پس بگیریم

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم خرمشهرهایمان را پس بگیریم افزود: باید پاره‌های تنمان را از دشمن پس بگیریم و خواهران و برادرانمان که در جنگ شناختی به اسارت دشمن درآمدند به خانه برگردانیم.

فرمانده ارتش گفت: باید بتوانیم با جهاد تبیین حقایق را بیان کنیم و اهداف دشمن را برای آحاد جامعه بازگو و دستاوردها و پیشرفت‌های کشور را بیان کنیم.

امیر موسوی با اشاره به رونمایی از سامانه ارتقا یافته باور ۳۷۳ ابراز داشت: این سامانه هدفی به کوچکی پهپاد را هدف قرار می‌دهد که شاید چند کشور چنین تجهیزاتی داشته باشند و متخصصان و جوانان ارتش به این فناوری دست یافتند.

فرمانده کل ارتش بیان داشت: اوج فناوری در این سامانه را متخصصان می‌فهمند که این دستاوردها و افتخارات را مردم کشور باید بدانند و مطلع شوند.

وی ابراز داشت: دشمن روی نقاط ضعف ما تمرکز کرده و قادر به رویارویی در برابر نقاط قوت ما نیست و این امر نشان از اثرگذاری ایران دارد که دشمن را به هراس انداخته است.

امیر موسوی تاکید کرد: جهاد تبیین فریضه‌ای قوی و همگانی است که علما و دانشمندان باید در این عرصه میدان دار باشند و وحدت و اتحاد و با تبعیت از رهبری می‌توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا