سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور در مجلس گفت: تا به امروز دوبار از خانواده مهسا امینی برای حضور در جلسات کمیسیون دعوت شده است اما خانواده امینی تاکنون نپذیرفته اند که در جلسات مجلس حضور یابند. علی حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص حضور خانواده امینی در جلسه کمیسیون […]

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور در مجلس گفت: تا به امروز دوبار از خانواده مهسا امینی برای حضور در جلسات کمیسیون دعوت شده است اما خانواده امینی تاکنون نپذیرفته اند که در جلسات مجلس حضور یابند.

علی حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص حضور خانواده امینی در جلسه کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: تاکنون کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها دوبار از خانواده خانم “مهسا امینی” دعوت کرده تا در جلسه کمیسیون حضور یابند اما خانواده امینی به جلسه کمیسیون نیامدند و به ما اعلام کردند که وکیل گرفته اند.

وی در ادامه اظهار کرد: ما تاکید داشتیم اگر خانواده امینی در جلسه حضور یابند با موارد و مسائلی که مطرح می شود به روند رسیدگی به پرونده کمک خواهد شد اما خانواده امینی حضور نیافتند. کمیسیون در دو جلسه ای که داشته بررسی ها را انجام داد و اکنون مجلس منتظر اعلام نظر رسمی پزشکی قانونی است.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، تاکید کرد: تاکنون دوبار از خانواده امینی دعوت شده اما نپذیرفتند. تاکنون نیز اطلاعی برای حضور در جلسات مجلس نداده اند.

انتهای پیام