سیاسی

امام جمعه یزد: یک طرف فرزندآوری در کشور کاهش یافته، از طرف دیگر شاهد حضور بی‌رویه اتباع هستیم/ حضور اتباع خارجی باید ساماندهی شود

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

 

تسنیم: نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر لزوم ساماندهی اتباع خارجی در کشور تاکید کرد.

آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات نیروی انتظامی در سطح کشور بویژه استان یزد گفت: خوشبختانه این نهاد تاکنون موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به حضور تعداد زیادی از اتباع بیگانه در کشور بیان کرد: حضور اتباع در کشور باید ساماندهی و مدیریت شود و البته در این زمینه باید حساسیت بیشتری وجود داشته باشد.

ناصری با اشاره به اینکه متاسفانه مسئله جمعیت در کشور ما جدی گرفته نشده است افزود: از یک طرف جمعیت داخل کشور در حال کاهش و میزان فرزندآوری نیز کاهش یافته است، از طرف دیگر شاهد حضور بی‌رویه اتباع و افزایش آمار در این زمینه هستیم.

وی بر اجرای کار‌های فرهنگی در این زمینه تاکید کرد و گفت: با حضور بی‌رویه اتباع بیگانه معضلات و آسیب‌های اجتماعی به وجود می‌آید که باید مورد توجه جدی باشد.

امام جمعه یزد با اشاره به اجرای قانون عفاف و حجاب گفت: این قانون باید به درستی اجرا شود و اگر بی بند و باری به اسم آزادی در جامعه رواج یابد، فرهنگ غلط غرب کم کم جایگزین شده و در بین مردم رواج می‌یابد و کشور را با آسیب‌هایی مواجه می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد تأکید کرد: باید برای حضور اتباع بیگانه تصمیم و برنامه ریزی کلی در کشور باشد تا جمعیت آنان ساماندهی شود.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حرکت و فعالیت‌های ما باید برای خدا باشد گفت: هر کاری می‌کنیم باید برای رضای خدا باشد، زیرا خداوند فرموده است: اگر در فعالیتی همه تلاش خود را به‌کار گیریم در آن مسیر موفق بوده و خداوند نیز به ما کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اگر در کار‌ها نیت خدایی داشته باشیم آن اقدام مهم و اثرگذار خواهد بود بیان کرد: در حکومت خدایی همانند انقلاب اسلامی، حاکم اولیه خداست و قانون آن هم خدایی و برای هدایت مردم و بالابردن تفکر و تعقل است.

ناصری اضافه کرد: در این حکومت هوای نفس و حب ریاست حاکم نیست و تمام هم و غم این است که مسیر الی الله و آن هدف خلقت پیاده شود، بنابراین باید کاری کنیم این هدف پیاده شود و مردم به سوی خدا هدایت شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا