امام جمعه کرمانشاه: شورای نگهبان با تأیید بهترین‌ها برای انتخابات از اسلام و نظام دفاع می‌کنند

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

فارس: نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اعضای شورای نگهبان را به عنوان اُمنای مردم معرفی کرد و گفت: اعضای شورای نگهبان با تأیید افراد و انتخاب بهترین‌ها برای انتخابات؛ از اسلام و نظام دفاع می‌کنند.

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار اعضای نظارت بر انتخابات شورای نگهبان استان، از حفظ اسلام به عنوان اصلی‌ترین فلسفه انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی اعضای شورای نگهبان را اُمنای مردم معرفی کرد وگفت: امین بودن بسیار مهم است، زیرا وجه تمایز انسان است، لذا از اول، کار بزرگان انقلاب حفظ امانت الهی بود، زیرا باید اصل امانت‌داری نسبت به کاندیداهای انتخابات حفظ شود بنابراین اعضای شورای نگهبان امین یک همچین دستگاه و نظامی هستند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه افزود: از گذشته بزرگان دین، بدون حضور نهادی به نام شورای نگهبان اسلام را حفظ کردند تا امروز به دست ما برسانند.

وی ظهار کرد: اهمیت کار و ارزش کار را باید نگاه کنیم زیرا تأیید افراد و انتخاب بهترین‌ها برای انتخابات اصل و اساس کار است، لذا باید بدانیم اعضای شورای نگهبان از اسلام و نظام دفاع می‌کنند.

آیت‌الله علما تصریح کرد: اگر امروز رئیس جمهور با استقبال گسترده راهی کشورها می‌شود از برکت اقتدار نظام است.

وی تأکید کرد: شورای نگهبان یعنی نگهبانی از اسلام ،قرآن و انقلاب، زیرا آن چیزی که بسیار مهم است اسلام است، ائمه اطهار (ع) خود را فدای اسلام کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا