امام جمعه کرج: دشمنان برای کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات طراحی دارند / یکی از برنامه‌های محوری نظام استکباری، کودک کشی و ترویج ولنگاری است

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایرنا: آیت الله ” سید محمد مهدی حسینی همدانی ” روز چهارشنبه در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار استان البرز با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: برهمین اساس دشمنان تلاش می‌کنند از طریق مختلف تفکر دختران و بانوان جامعه اسلامی را تحت تاثیر تبلیغات خود قرار ندهند.

نماینده، ولی فقیه دراستان البرز اضافه کرد: زن از دیدگاه اسلام دارای جایگاه خاصی است، اما مهمترین نقش همان نقش مادری یعنی تربیت فرزند است.

امام جمعه کرج یاد آورشد: بانوان تاثیرگذار باید روی این مساله حساس باشند و در نشست با دختران این نقش مهم را گوشزد کنند.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی بیان کرد: این شهید والامقام و سایر شهدای راه حق در سایه مادرانی تربیت شدند که با الگوبرداری از صدیقه طاهره (س) توانستند گام‌های موثری را در راه حفظ اسلام بردارند.

نماینده، ولی فقیه دراستان البرز درادامه با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری گفت: دشمنان برای کاهش حضور حداکثری مردم طراحی دارند و در این دوره از انتخابات باید با حضور حماسی مردم برگ زرین دیگری رقم زده شود.

وی تاکید کرد: به طور قطع بانوان با این حضور پرشور همچون گذشته برگ زرین دیگری را رقم خواهند زد و با انتخاب افراد اصلح نقش اجتماعی خود را ایفا می‌کنند.

امام جمعه کرج یادآورشد: یکی از برنامه‌های محوری نظام استکباری در دنیای امروز کودک کشی و ترویج ولنگاری است و برای جنگ و فساد در تلاش است.

وی تاکید کرد: در این شرایط که با هجمه‌های بسیاری از سوی دشمنان مواجه هستیم برگشت به فرهنگ اصیل اهل بیت (ع) تنها راه نجات است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا