امام جمعه خاش وفادار به نظام و بسیجی رزمنده دفاع مقدس بود

شهریاری در گفتگو با مهر:

امام جمعه خاش وفادار به نظام و بسیجی رزمنده دفاع مقدس بود

امام جمعه خاش  وفادار به نظام و بسیجی رزمنده دفاع مقدس بود

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: ترور مولوی عبدالواحد ریگی، روحانی اهل سنت توسط ضدانقلاب و کسانی که دنبال تفرقه بین مذاهب و قومیت‌ها هستند، اتفاق افتاد.

حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن محکومیت ترور مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین (ع) شهرستان خاش، اظهار داشت: ترور این روحانی اهل سنت توسط ضدانقلاب و کسانی که دنبال تفرقه بین مذاهب و قومیت‌ها هستند، اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: مولوی عبدالواحد ریگی از وفاداران به نظام، انقلاب اسلامی و از بسیجیان رزمنده در دوران هشت سال دفاع مقدس بود و این اواخر نیز در شهرستان خاش امام جمعه مسجد امام حسین (ع) بود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان برای سیستان و بلوچستان برنامه‌های زیادی داشتند و نقشه کشیده بودند، تصریح کرد: اخیراً حجت‌الاسلام سجاد شهرکی، امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان به شهادت رسید که دشمنان قصد داشتند این مسئله را قومیتی و مذهبی کنند که خوشبختانه با هوشیاری مردم سیستان و بلوچستان همان طور که تاکنون نقشه‌های دشمن نقش بر آب شده است، این بار هم همین اتفاق افتاد و مردم فهمیدند که این ترورهای ناجوانمردانه کار ضدانقلاب و برای درگیر کردن مردم به اختلافات قومی و مذهبی است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان چون در ماجرای شهادت شهید شهرکی از نقشه خود برای اختلافات قومی و مذهبی نتیجه‌ای نگرفتند، مولوی عبدالواحد ریگی را به شهادت رساندند که از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به طور جدی می‌خواهیم عاملان شهادت این روحانی اهل سنت را دستگیر کنند و این افراد باید به سزای عمل ننگین خود برسند.

شهریاری تاکید کرد: مولوی عبدالواحد ریگی عمری در استان سیستان و بلوچستان خدمت کرده و بین مردم اهل سنت به ویژه در خاش مرجعیت داشت و مورد قبول مردم بود. متأسفانه ضدانقلاب چشم دیدن وحدتی را که در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد، ندارد و به همین دلیل دست به این عمل جنایتکارانه زد که امیدواریم هر چه سریع‌تر عوامل این جنایت شناسایی شده و با آنان برخورد شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا