امام‌جمعه رشت: گروهک‌های ضد انقلاب، کومله و دمکرات به جان یکدیگر افتاده اند

Print Friendly, PDF & Email

فارس: به گفته امام‌جمعه رشت، خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی، در حال ویران شدن است و از طرفی گروهک‌های ضد انقلاب، کومله و دمکرات به جان یکدیگر افتاده و هم دیگر را به نابودی می‌کشانند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مصلای رشت با تبریک این  عید بزرگ مسلمانان اظهار کرد: این عید بزرگ و داستان حضرت ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) برای همه عصرها و نسل‌ها درس‌های مهمی دارد.

وی با بیان اینکه بندگی  محض و تسلیم خداوند بودن از دروس مهم عید بزرگ قربان است، گفت: در قرآن کریم نیز خداوند با عظمت و تکریم از حضرت ابراهیم (ع) یاد می‌کند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه تسلیم ولی خدا بودن از ویژگی های حضرت اسماعیل (ع) بوده است، افزود: بسیاری از آداب و سنن که حضرت اسماعیل (ع) و ابراهیم (ع) در مکه بنا نهادند برای همه مسلمانان درس و عبرت شده است.

وی با بیان اینکه هر ملتی که بندگی خدا را سرلوحه دانسته آزاده بوده و زیر سلطه بیگانگان قرار نمی‌گیرند، افزود: بندگی نشانه آزادگی و حریت است و نمونه بارز بندگی محض خدا بودن ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی است که با عزت و اقتدار در مقابل بیگانگان ایستاده‌اند.

فلاحتی با تأکید بر اینکه وعده های خداوند درباره ملت ایران به نتیجه رسید، گفت: خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی، در حال ویران شدن است و از طرفی گروهک‌های ضد انقلاب، کومله و دمکرات به جان یکدیگر افتاده  هم دیگر را به نابودی می‌کشانند.

وی خطاب به آنانی که در داخل از دشمنان ملت ایران حمایت می کنند، گفت: هشدار می‌دهم که دست از حمایت از آنان بردارید چرا که آنها در حال اضمحلال بوده و روسیاهی می‌ماند برای شما و قطعاً روسفیدی برای ملت بصیر ایران اسلامی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا