ورزشی

الهام صالحی پس از ناکامی در کسب مدال: در اولین تجربه تمام تلاشم را کردم اما حریفانم خیلی قدر بودند

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

الهام صالحی در پرتاب وزنه کلاس F54 بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از کسب مدال بازماند.

به گزارش ایسنا، صالحی امروز دوشنبه با بهترین پرتاب خود به میزان ۷.۴۶ متر در جایگاه پنجم قرار گرفت. «زارزا گلوریا» از مکزیک در این ماده با پرتابی به میزان ۸.۰۶ متر به مدال طلا دست پیدا کرد. «الیزابت رودریگس» برزیلی با ۷.۸۲ نقره‌ای شد و مدال برنز به «نورخان قربانووا» از ازبکستان با پرتاب ۷.۷۵ رسید.

هاجر صفرزاده صبح امروز در ماده دو ۴۰۰ متر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کرده بود.

الهام صالحی پس از کسب مقام پنجمی مسابقات پرتاب وزنه کلاس F54 پارالمپیک ۲۰۲۴ اظهار داشت: حضور در پاریس اولین تجربه پارالمپیکی من بود و سطح مسابقات خیلی بالا و نفس‌گیر بود. رکوردم نسبت به مسابقات آسیایی که طلا گرفتم، بهتر بود اما در اینجا نتوانستم مدال بگیرم. البته روز ۱۷ شهریور پرتاب نیزه باید شرکت کنم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم.

او درباره اینکه ارزیابی خودش قبل از حضور در پاریس چه بود، گفت: در ذهنم همیشه مدال طلا را تصور می‌کردم اما نشد؛ چرا که حریفان خیلی قدر بودند.

ملی‌پوش پارادوومیدانی با اشاره به اینکه یکی از پرتاب‌هایش بالاتر بود، گفت: در یکی از پرتاب‌هایم رکورد بهتری را از رکوردی که ثبت شد، زدم اما ظاهرا داوران همان قبلی را محسوب کردند. نمی‌گویم با آن رکورد مدال می‌گرفتم اما به هر حال بالاترین پرتابم را حساب نکردند.

صالحی درباره اینکه آیا جو ورزشگاه و اولین حضور در کارش تاثیر داشت، عنوان کرد: تجربه کمی نداشتم اما تمام تلاشم را کردم. همین که توانستم حضور پیدا کنم، خدا را شکر می‌کنم. امیدوارم در پرتاب نیزه جبران کنم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا