اقدامات کورِ دشمن نشانه ضعف و ناتوانی افراد مستکبر است

Print Friendly, PDF & Email

در بیانیه ای تأکید شد؛

اقدامات کورِ دشمن نشانه ضعف و ناتوانی افراد مستکبر است

اقدامات کورِ دشمن نشانه ضعف و ناتوانی افراد مستکبر است

مشهد ـ جمعی از علمای مشهد در بیانیه ای اقدامات کورِ دشمن، در شیراز، ایذه، اصفهان و مشهد را نشانه ضعف و ناتوانی دشمن مستکبر دانستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جمعی از علمای مشهد در بیانیه‌ای اقدامات کورِ دشمن، در شیراز، ایذه، اصفهان و مشهد را نشانه ضعف و ناتوانی دشمن مستکبر دانستند.

در ادامه در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

مردم ایران ثابت کردند کما فی السابق بر این عهد هستند که همواره این مرز و بوم مهد اسلام ناب محمّدی باشد و آنها تا پای جان از آن حراست کنند تا این ودیعه الهی را بدست دادگستر جهان بقیهالله الأعظم بسپارند.

صحنه شکوهمند تشییع و بدرقه سه شهید بزرگوار امنیت و شریعت توسط مردم شریف، ولایت مدار، مؤمن و انقلابی، در مشهد و در اصفهان نشانگر اعتقاد قلبی این مردم نسبت به اسلام، انقلاب اسلامی و رهبرشان است.

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مدافعان امنیت و شریعت (حشرهم‌الله‌مع‌موالیهم)، باید دانست آنها در پرتو عمل به وظیفه و دفاع از دین خدا که راه سعادت بشر است به سعادت ابدی که آرزوی هر مؤمنی است دست یافتند امّا این اقدامات کورِ دشمن، در شیراز، ایذه، اصفهان و مشهد نشانه ضعف و ناتوانی دشمن مستکبر است.

اما در برابر این اقدامات تروریستی، مردم دانشجویان و طلاب محترم با حضور بموقع در صحنه به وظیفه شرعی خود عمل کردند که جای تشکر و قدردانی دارد.

لله درّهمُ من فتیه صبروا، ما ان رأیت لهم فی النّاس امثالا

امّا امروز مردم انقلابی هنوز منتظر مواضع فرهیختگانِ دانشگاهی، علما و حوزویان هستند تا چهره این جاهلیّت مدرن را بیش از پیش به آحاد جامعه بشناسانند!

چرا اساتید صاحب سخن در برابر هجمه بی منطق و توّحش عریان در برابر شرافت و انسانیّت و کلیّت اسلام و حتّی فرهنگ تمدّنی ایران و همه نمادهای اصیل آن و نه صرفاً نظام، سکوت کرده‌اند؟

چرا امروز که دشمنان، کیانِ اسلام و تشیّع را هدف قرار داده‌اند از اساتید و علما و برخی مدعیان مرجعیّت بیان شفاف و واضح نسبت به وقایع اخیر و تبیین مستدّلِ ضرورت مذهب و حجاب برای تعالی جامعه دیده و شنیده نمی‌شود؟

چرا در شهر ما که مهد فرهیختگان و صاحب حوزه کهن است فقط بعضی سخن میگویند و مابقی سکوت اختیار کرده‌اند؟

امید است همگان به وظیفه خود اگاه و عامل باشیم تا در فتَنی که در این برهه‌ی حیات ما اتّفاق می‌افتد در محضر صاحب شریعت و ائمه اطهار و لاسیّما بقیهالله شرمنده نباشیم.

ان شاءالله

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا