نظری در تذکر شفاهی: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان متناسب با تورم پیش‌بینی شده نیست نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق کارکنان دولت در بودجه سال آتی ۲۰ درصد پیش بینی شده، در حالی که تورم ۴۰ درصد پیش بینی می‌شود. به گزارش خبرنگار مهر، سیدغنی نظری در جلسه علنی امروز […]

نظری در تذکر شفاهی:

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان متناسب با تورم پیش‌بینی شده نیست

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان متناسب با تورم پیش‌بینی شده نیست

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق کارکنان دولت در بودجه سال آتی ۲۰ درصد پیش بینی شده، در حالی که تورم ۴۰ درصد پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدغنی نظری در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی را محکوم کرده و بر اساس حقوق بین‌الملل حق داریم که اقدام متقابل و سریع انجام دهیم، اما گفته مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص احساسی بودن این اقدام را به منزله عذرخواهی برداشت می‌کنیم. ما در خصوص مباحث ملی با هیچ کس تعارفی نداریم و یک قدم هم عقب نشینی نخواهیم کرد.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش حقوق کارکنان دولت در بودجه سال آتی ۲۰ درصد پیش بینی شده، در حالی که تورم ۴۰ درصد پیش بینی می‌شود. در راستای حقوق عمومی ملت اجازه ندهید این تبصره مصوب شود، زیرا طبق برنامه ششم توسعه میزان افزایش حقوق کارکنان باید متناسب با تورم باشد.

نظری خطاب به وزیر امور اقتصاد و دارایی، بیان کرد: ۴۰ هزار میلیارد تومان پول مردم در بورس به حساب ۱۲ شرکت رفته که این موضوع را باید برای مردم مشخص کنیم. با صندوق تثبیت سرمایه مشکل این افراد برطرف نمی‌شود.