افزایش ۲۰۰ درصدی آب‌بهای کشاورزان ظلم به مردم است

کوچکی‌نژاد در تذکر شفاهی:

افزایش ۲۰۰ درصدی آب‌بهای کشاورزان ظلم به مردم است

افزایش ۲۰۰ درصدی آب‌بهای کشاورزان ظلم به مردم است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: آب‌بهای کشاورزان بیش از ۲۰۰ درصد افزایش داشته است و این میزان از افزایش قیمت ظلم به کشاورزان و مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان ماه) در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خود درباره افزایش قیمت آب‌بهای کشاورزان گفت: اخیراً وزارت نیرو و مدیریت منابع آب کشور، آب بهای کشاورزان را از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در هکتار به ۳ میلیون تومان افزایش داده است که افزایشی بیش از ۲۰۰ درصد است.

وی تصریح کرد: آنچنان که شاهد افزایش قیمت هستیم، شاهد افزایش تولید در محصول نیستیم، لذا این اقدام هزینه کاشت، داشت و برداشت را افزایش می‌دهد؛ درآمدی که از این راه کسب می‌شود در بودجه و درآمدها دیده نشده و سعی می‌کنند در پاداش‌ها و حقوق‌های خودشان آن را ببینند. بنابراین این نوع افزایش ظلم به مردم و کشاورزان است.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: چندین نماینده در مورد موضوع آب بها تذکر داده‌اند، لذا این موضوع باید پیگیری شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا