افزایش روزافزون قدرت دفاعی کشور مرهون ایثار شهیدان است

Print Friendly, PDF & Email

دریادار سیاری:

افزایش روزافزون قدرت دفاعی کشور مرهون ایثار شهیدان است

افزایش روزافزون قدرت دفاعی کشور مرهون ایثار شهیدان است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه هر کجا که راه ما از شهدا و آرمان‌هایشان جدا شود، آسیب جدی می‌بینیم، گفت: به برکت خون شهدا قدرت دفاعی کشور همواره افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و ناخدایکم هوشنگ صمدی فرمانده تکاوران دریایی ارتش در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر با حضور در منزل ناوسروان تکاور شهید محمدرضا مرادی ترشیزی، با خانواده معظم آن شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کردند.

امیر سیاری در این دیدار اظهار داشت: به برکت خون شهدا ضمن حفظ تمامیت ارضی کشور، توان بازدارندگی و قدرت دفاعی‌مان همواره افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه هر کجا که راه ما از شهدا و آرمان‌هایشان جدا شود، آسیب جدی می‌بینیم، خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم و تنها با ادامه این راه می‌توانیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محافظت کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در ادامه با اشاره به لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطراه شهدا افزود: کمترین کاری که امروز ما در مقابل مقام شامخ شهدا می‌توانیم انجام دهیم، دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان و تجلیل از مقام شامخ آن‌هاست.

دریادار سیاری در ادامه با اشاره به دلاورمردی‌های تکاوران نیروی دریایی ارتش در مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر و عملیات بزرگ بیت‌المقدس گفت: شهید مرادی و دیگر شهدای والامقام حماسه مقاومت ۳۴ روزه، از افتخارات ما هستند و ما هرچه داریم مدیون ایثار و جانفشانی آن‌هاست و اگر حماسه‌آفرینی این شهدای عزیز و دلاورمردی تکاوران دریایی در حفظ پل نادری و دیگر مواضع حساس دفاعی روزهای اول جنگ نبود، سرنوشت جنگ طور دیگری رقم می‌خورد.

ناخدا صمدی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از مقاومت یادماندنی مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر، تکاوران دریایی، ۱۰۳ نفر تکاوران شهید دریایی از جمله شهید مرادی پرداخت.

در ادامه، «فاطمه رضایی» همسر شهید ناوسروان مرادی نیز با بیان خاطراتی از آن شهید در روزهای آغازین دفاع مقدس و حضور بی درنگ، شجاعانه و ایثارگرانه وی در جبهه‌های حق علیه باطل، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی شهید مرادی همواره تاکید می‌کرد، ما باید از توانایی و تخصص‌مان برای دفاع از کشور و انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

همسر شهید مرادی همچنین از حضور امیر دریادار سیاری و ناخدا صمدی در منزل این شهید تکاور دریایی تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس، از همسر آن شهید والامقام تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا