افزایش دفاتر استانی خبرگزاری دولت برای تبلیغ بیشتر عملکرد دولت به ۶۰ دفتر

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایرنا: مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، استقرار دفاتر استانی ایرنا در نقاط مختلف کشور را مزیت رقابتی رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: اکنون خبرگزاری جمهوری اسلامی در۵۴ شهر دفاتر مستقر و نیروهای حرفه‌ای و رسمی دارد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است هفت تا هشت دفتر جدید نیز به دفاتر افزوده شود؛ بنابراین تعداد دفاتر به بیش از ۶۰ دفتر افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نادری روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه بیست و یکمین همایش سراسری مراکز و دفاتر استانی خبرگزاری جمهوری اسلامی، اظهارداشت: دفاتر استانی به عنوان ظرفیت و مزیت رقابتی خبرگزاری جمهوری اسلامی در مقایسه با سایر خبرگزاری‌ها است.

عضو شورای اطلاع رسانی دولت به ضرورت تقویت مزیت اختصاصی‌ ایرنا در استان‌ها اشاره کرد و گفت: مطابق بررسی‌ها نیمی از نیروهای خبرگزاری و بدنه سازمانی در استان‌ها مستقر هستند.

نادری افزود: در نتیجه اقدامات و فعالیت‌های جهادی مدیران مناطق، افزایش مزیت مدیریتی در دفاتر و ایجاد مشوق‌ها و انگیزه‌بخشی مدیران، شاهد ارتقای کیفی تولیدات خبری در بخش استان‌ها هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: امسال سال انتخابات است و باتوجه به حساسیت‌ها، یکی از زمینه‌های مهم اتفاقات و رویدادها، استان‌ها هستند و حتما نحوه عملکرد دفاتر و تولید محتوا در حوزه استان‌ها موثر و مهم است.

رفع دغدغه رهبر معظم انقلاب در حوزه اطلاع‌رسانی را وظیفه خود می‌دانیم

مدیرعامل ایرنا به فرمایشات و گلایه به حق رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت درباره نحوه اطلاع‌رسانی از خدمات دولت مردمی اشاره کرد و گفت: یکی از ارکان اطلاع‌رسانی ایرنا است و باید بررسی کنیم تا چگونه می‌توانیم دغدغه معظم‌له را برطرف کنیم و رفع این دغدغه را وظیفه خود می‌دانیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا