استان ها

«افزایش بهره‌وری» از برکات نهادهای حمایتی است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه شنبه در دیدار با جمعی از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به میزبانی دفتر خود در سمنان افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها را یکی از ثمرات هماهنگی نهادهای حمایتی دانست.

وی با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید ستاد اجرایی استان سمنان و تودیع مدیرکل سابق بیان کرد: امیدواریم این انسجام و هماهنگی در دوره مدیریتی جدید نیز استمرار داشته باشد چراکه تمام این خدمات تحت عنوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود.

امام جمعه سمنان شناسایی مسائل و نیازهای شهرستان‌های استان را عاملی مهم در موفقیت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) عنوان کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می‌تواند با خدمت‌رسانی مطلوب به نیازمندان و محرومان نقش مهمی در امیدآفرینی و رضایتمندی مردم ایفا کند.

مطیعی با بیان اینکه فعالیت‌های اجتماعی مکمل فعالیت‌های فرهنگی محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: اگر مسائل مادی و معیشتی مردم برطرف شود بسیاری از دغدغه‌ها و مسائل فرهنگی کاهش خواهد یافت.

به گزارش مهر، حسین زاده مدیرعامل سازمان اموال و املاک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و زارع معاون امور استان‌های ستاد اجرایی در این دیدار حضور داشته و درباره خدمات این نهاد توضیحاتی دادند همچنین در این مراسم از حامد احمدی مدیرکل سابق ستاد اجرایی استان تقدیر و به جای وی ناصر بدیهی در سمت مدیرکل جدید، معرفی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا