استان ها

افزایش بصیرت و جهاد تبیین سلاح جنگ ترکیبی علیه دشمن است – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار صبح پنج شنبه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دوران دفاع مقدس دوران افتخار آمیز برای ملت ایران و برگ زرینی در کتاب پرافتخار ایران رقم زده است.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام شهرستان دشتی افزود: علی رغم اتحاد همه دشمنان و نو پا بودن انقلاب و کمبود نیروی انسانی و تجهیزات ولی رهبری داهیانه امام راحل و همراهی ملت به کمک خداوند موفقیت و پیروزی متعلق اسلام شد.

زارعی تبار بیان کرد: در دفاع مقدس مردم بودن و نیروهای مسلح هم بودن و در کنار هم این جنگ به پیروزی رسید و در این راه شهدا زیادی تقدیم نظام و انقلاب شد و امروز با اقتدار سرمان بلند است.

وی بیان کرد: کشور ما پر تهدید ترین کشور دنیا است و هیچ کشور به اندازه ایران دشمن ندارد چون ایران خواهان آزادی و صلح و پایان ظلم بر همه آزاد خواهان است.

زارعی تبار ادامه داد: امروز ماهیت جنگ علیه ملت ایران جنگ ترکیبی است و باید یک دفاع ترکیبی کنیم و سلاح مخصوص این جنگ بصیرت و جهاد تبیین است.

زارعی تبار خاطر نشان کرد: باید هر روز آمادگی اعتقادی و سیاسی نیروهای مسلح روز به روز افزایش پیدا کند که به حمدالله برنامه های متنوعی در سطح شهرستان در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا