سیاسی

افتخارجهرمی: معرفی سیمایی به عوان وزیر پیشنهادی علوم، یکی از بهترین انتخاب‌هایِ رئیس‌جمهور بود / سیمایی از هر جهت شایستگی دارد؛ امید است که نمایندگانِ مجلس با رای بالایی او را انتخاب کنند

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

گودرز افتخارجهرمی، حقوقدان و رئیس سابق دانشکدهٔ حقوق دانشگاه شهید بهشتی درباره معرفی حسین سیمایی صراف، به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می گوید معرفی دکتر سیمایی یکی از بهترین انتخاب‌هایِ آقای رئیس‌جمهور بود که از هر جهت شایستگی دارند و امید است که نمایندگانِ مجلس با رای بالایی ایشان را انتخاب کنند. 

افتخارجهرمی در گفت و گو با خبرنگار «انتخاب» افزود: ایشان معاون حقوقی وزارت علوم و دبیر هیات دولت در دولت آقای روحانی و مقطعی از دولتِ مرحوم رئیسی بودند و از جهتِ مدیریتی شخص توانمندی هستند.

او افزود: دکتر سیمایی شخص مستقلی هستند و به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد دارند و در چارچوب نظام اسلامی کار می‌کنند؛ علی‌الخصوص که شایسته‌سالاری را مدنظر دارند و امیدواریم که سامانی به وضعِ دانشگاه‌ها دهند.

عضو اسبق شورای نگهبان ادامه داد: آقای دکتر سیمایی تحصیلات حوزوی در سطح عالی دارند و به فقه و اصول و قواعدِ فقه کاملاً مسلط هستند. دروس دانشگاهی را هم از دورهٔ کارشناسی تا دکترای حقوق با نمرات عالی و خوب گذرانده‌اند. همچنین در دانشگاه هم دروس اسلامی و حقوقی را در هر دو رشته تدریسِ موفق داشته و مقالات متعدد و کتب دارند و از هر جهت علمی در سطح بالایی هستند.

او افزود: آقای دکتر سیمایی به همهٔ مسائل مسلط و آگاه هستند و وزارت علوم و دانشگاه‌ها را بهتر از بسیاری می‌شناسند و نیازی به توصیه ندارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا