سیاسی

افتتاح پایگاه هوایی سرلشکر شهید استوار محمود آبادی – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه هوایی سرلشکر شهید استوار محمود آبادی نیروی زمینی سپاه صبح امروز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، استاندار آذربایجان غربی، سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا، سردار نائینی معاون روابط عمومی سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد همه راهبردها باید یک ما به ازا در روی زمین داشته و هر کشوری اگر ابتکار عمل دارد، اقتدار لازم را خواهد داشت و همه موفقیت‌ها اتصال به قدرت زمینی پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد امنیت رفاه و پیشرفت قدرت‌های شیطانی معادل تخریب و قتل عام سایرین است و این معادله به عنوان نمونه کامل در غزه مشهود است.

سردار سلامی بیان کرد نیروهای زمینی با خصوصیات فرماندهان و رزمندگانی که به کوه‌ها معنا می‌بخشند تشکیل شده و سربازان زینت حاکمان و والیان و سپر مردم هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت مرزها باید در امنیت باشد چرا که بدون امنیت پیشرفت و آبادانی برای جامعه اسلامی پیش نخواهد آمد و مستلزم توسعه‌های کمی و کیفی هستیم.

سردار رحمانی فرمانده هوانیروز سپاه در حاشیه این مراسم گفت: امروز پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه در ارومیه با هدف پشتیبانی از مأموریت‌های قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در منطقه شمال‌غرب راه اندازی شد.

وی افزود: هدف اصلی این پایگاه، پشتیبانی هوایی از پایگاه‌های مرزی در منطقه شمال‌غرب است. بالگردهای رزمی و هجومی شاهد ۲۷۸ و ۲۱۴، کبری ۲۰۹، میل ۱۷ و شناسایی ۲۰۶ از جمله بالگردهای این پایگاه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا