اعلام آمادگی وزارت دفاع برای حضور در چهارمین نمایشگاه ایران ساخت

Print Friendly, PDF & Email

اعلام آمادگی وزارت دفاع برای حضور در چهارمین نمایشگاه ایران ساخت

اعلام آمادگی وزارت دفاع برای حضور در چهارمین نمایشگاه ایران ساخت

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در نمایشگاه ایران ساخت جهت همکاری و تعامل با شبکه نخبگانی کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در نمایشگاه ایران ساخت جهت همکاری و تعامل با شبکه نخبگانی کشور اعلام آمادگی کرد.

این سازمان که مأموریت حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح را در حوزه تولید سلاح، سامانه و محصولات دفاعی عهده دار است، با حضور در نمایشگاه ایران ساخت جهت همکاری و تعامل با شبکه نخبگانی کشور اعلام آمادگی کرد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با کمک همه ظرفیت‌های علمی و صنعتی کشور اعم از دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، تیم‌های فناورانه، شرکت‌های خصوصی و کارخانجات بزرگ صنعتی وظیفه خطیر حرکت به سوی دستیابی به آخرین دستاوردهای روز دفاعی را دنبال کرده است.

بر اساس این گزارش غرفه این وزارتخانه در بیش از ۱۰ حوزه فناورانه از جمله محور بومی سازی مواد فلزی و غیر فلزی، قطعات و تجهیزات، جهت همکاری و مرتفع سازی نیازهای عملیاتی اعلام آمادگی کرده است.

همچنین غرفه وزارت دفاع آماده پذیرش طرح‌ها و ایده‌های جامعه نخبگانی کشور در حوزه به روز رسانی و بهینه‌سازی تجهیزات و فناوری‌های دفاعی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا