مجلس

اعطای اعتبارنامه به نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش از ظهر شنبه اعتبار نامه علی شیرین زاد نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی توسط یحیی رمضانی، فرماندار ویژه شهرستان کرج به وی اعطا شد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج در این مراسم ضمن تسلیت و تبریک شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه او گفت: این شهید عزیز با شهادتش ثابت کرد آینده جهان از آن اسلام و قرآن است..

یحیی رمضانی با اشاره به اعلام عزاداری عمومی برخی کشورها مطرح کرد: ۶۰ کشور دنیا پرچم‌های خود را نیمه برافراشته کردند که این به معنای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج بیان کرد: امروز با امضای اعضای هیأت اجرایی اعتبار نامه علی شیرین زاد اهدا شد؛ امیدواریم خیر و برکات وی در خانه ملت جاری و ساری شود.

علی شیرین زاد، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: آغاز مجلس دوازدهم با ضایعه دردناک شهادت رئیس جمهور عزیزمان و هیأت همراهشان مصادف شد.

وی ادامه داد: لیکن باید تلاش شود که راه، روش و منش دولت سیزدهم تا انتخابات ریاست جمهوری طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب به بهترین شکل ادامه یابد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص شهید خدمت افزود: شعارهای ایشان شعارهای انقلاب بود و شعارهای انقلاب را زندگی کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا