اعتراض ملوان به پنالتی سوخته و گل آفساید شمس آذر: داوران را جریمه کنید +فیلم

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش پایگاه خبری هشت صبح، باشگاه ملوان طی نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال ایران اعتراض خود را به داوری دیدار ملوان و شمس آذر اعلام کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

“رویکرد باشگاه ملوان در فصل جاری، تعامل با همه ارکان و عوامل برگزاری مسابقات لیگ برتر و پرهیز از جنجال و فشار رسانه‌ای از طریق بیانیه، مصاحبه و… کلیه ارکان باشگاه بوده است.

با این وجود تکرار برخی اشتباهات سهوی داوری که علیرغم تلاش داوران محترم به وقوع پیوسته است علاوه بر این که سبب از دست رفتن امتیازات مهمی گردید، موجب ناراحتی و حساسیت هواداران فوتبال فهم این باشگاه را فراهم نموده است. 

در آخرین مورد در مسابقه تیم های ملوان و شمس آذر اشتباهات متعدد و تاثیرگذار داوران، سبب تغییر در روند و نتیجه بازی شد: 

۱- در شرایطی که مسابقه با نتیجه صفر–صفر دنبال می‌شد، داور مسابقه از اعلام خطای هند پنالتی به سود ملوان خودداری نمود. (به تائید کارشناسان محترم داوری و مستند به ویدئو اختصاصی باشگاه ملوان) 

۲- پیش از به ثمر رسیدن گل اول تیم شمس آذر، هافبک دفاعی ملوان با دفاع حریف از ناحیه سر برخورد نمود که به تائید کارشناسان، داور مطابق قانون می‌بایست سریعاً اقدام به قطع بازی می‌نمود. 

۳- با تائید کارشناسان داوری، در صحنه گل دوم تیم شمس آذر، مهاجم حریف در موقعیت آفساید حضور داشت. 

با توجه به موارد ذکر شده و در جهت احقاق حق باشگاه ملوان و عدم تکرار این گونه اشتباهات که منجر به برهم خوردن جو مثبت ورزشگاه و همچنین تضییع حق باشگاه ملوان که با هزینه‌های شخصی توسط بخش خصوصی اداره می‌شود، خواهشمند است علاوه بر دقت مضاعف در چینش داوران، نسبت به جریمه آنان اقدام مقتضی صورت پذیرد.”

 

 

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا