اطلاع رسانی دولت در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تقویت شود

آیت الله حسینی بوشهری در دیدار وزیر کشور:

اطلاع رسانی دولت در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تقویت شود

اطلاع رسانی دولت در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تقویت شود

قم- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تقویت اطلاع رسانی دولت در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین توجه به معضلات اجتماعی کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر پنجشنبه در دیدار وزیر کشور اظهار داشت: وزارت کشور، وزارت کلیدی است که حوزه گسترده ای از فعالیت‌ها را دارد و حضور شما در دولت در این مسئولیت با توجه به سوابقی که دارید فرصت مغتنمی است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در خصوص امیدآفرینی در کشور تاکید دارند و جامعه‌ای می‌تواند روی پای خود بایستد که آینده‌ای روشن را ببیند و نباید ناامیدی در جامعه القا شود.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: آیات الهی نیز بر عدم ناامیدی تاکید دارد و باید زمینه‌های امیدآفرینی در جامعه ایجاد و بسترهای ناامیدی برچیده شود.

وی تاکید کرد: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب در کنار امید به آینده اشاره دارند می‌تواند مکمل امید بخشی به جامعه باشد که اگر ما بتوانیم دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را به درستی تبیین کنیم این امر در راستای امید بخشی در جامعه مؤثر است.

امام جمعه قم افزود: دولت نیز در عرصه جهاد تبیین نقش مهمی دارد و اطلاع رسانی‌ها در این عرصه باید تقویت شود تا دشمن جرأت نکند نقاط قوت ما ضعیف جلوه دهد.

حسینی بوشهری ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اقدامات و خدمات بسیار گسترده ای در کشور رخ داده و ما باید داشته‌های خود را بشناسیم.

وی گفت: دشمن به گونه‌ای انتظار ایجاد می‌کند که جامعه نیز گاهی دچار اشتباه محاسباتی در این جنگ ادراکی می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دولت در عرصه جهاد تبیین باید نقش آفرینی کند و در عرصه‌های فرهنگی و اعتقادی نیز باید بستر لازم در این بخش فراهم شود تا حوزویان و دیگران بتوانند کار خود را به درستی انجام دهند.

وی با بیان اینکه جامعه امروز چندین مشکل دارد که البته قابل حل است افزود: مسائل و آسیب‌های اجتماعی از جمله معضلات کشور است که در مقایسه با مسائل اقتصادی کمتر بدان پرداخته می‌شود و انتظار است همانطور که در زمینه مسائل معیشتی باید دغدغه مند باشیم باید نسبت به ناهنجاری‌های موجود جامعه نیز توجه کنیم و نباید این موضوع فراموش شود.

وی تاکید کرد: هیئت‌های اندیشه ورز باید در عرصه معضلات اجتماعی و فرهنگی ورود کنند و راه کاری‌های لازم ارائه دهند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: در عرصه اقتصادی مسائلی وجود دارد که الزاماً مربوط به تحریم‌های دشمن نیست و در برخی موارد شاهد خود تحریمی از سوی مسئولین امر هستیم که در این عرصه باید نظارت دقیقی صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا