اقتصادی

اطلاعیه ایران خودرو برای ثبت‌نام کنندگان جدید منتشر شد [شهریور ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

پس از پایان مرحله جدید ثبت‌نام ایران‌خودرو و آزاد شدن پول‌های بلوکه شده، ایران‌خودرو ابلاغیه‌ای را برای متقاضیان خود منتشر کرد. براساس اطلاعیه ایران خودرو، مشتریان تا روز جمعه، نهم شهریور ۱۴۰۳ فرصت دارند نسبت به انتخاب روش فروش اقدام کنند. مشتریان باید انتخاب کنند که روش فروش خودرو به آن‌ها فروش نقدی باشد یا آن‌که می‌خواهند خودروها را به روش پیش‌فروش خریداری کنند.

 

جزئیات اطلاعیه ایران خودرو برای ثبت‌نام کنندگان جدید

 

بند اول

 

امکانات جدید در سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) به نشانی ikcosales.ir ایجاد شده است. کد کلاس محصولات، مشخصات فنی و قیمت ماه جاری (شهریور) محصولات در سامانه افزوده شده است. همچنین در قسمت «جزییات سفارش» گزینه‌ای تحت عنوان «روش فروش» ایجاد شده است.

 

بند دوم اطلاعیه ایران خودرو

 

موعد تحویل محصولات عرضه‌شده در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۳ خواهد بود. این موعد در روش فروش فوق‌العاده ۹۰ روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با شرکت ایران خودرو است.

 

در روش پیش‌فروش متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویت کسب‌شده متقاضی در اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است. مصوبه ۴۷۳ و۵۶۳ شورای رقابت نیز در این نوبت‌دهی رعایت خواهد شد.

 

بند سوم

 

تمامی متقاضیان باید ظرف مهلت شش روزه در نظر گرفته شده از روز یک‌شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۴ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۴۰۳/۰۶/۰۹، ضمن مراجعه مجدد به سامانه ikcosales.ir با ورود به قسمت «جزییات سفارش» نسبت به تعیین روش فروش (فوق‌العاده و یا پیش فروش) محصولات انتخابی اقدام کنند.

 

بند چهارم اطلاعیه ایران خودرو

 

متقاضیان نسبت به روش فروش انتخابی در اولویت‌بندی شرکت داده می‌شوند. متقاضیانی که نسبت به تعیین روش فروش در قسمت «جزییات سفارش» در سامانه ikcosales.ir اقدام نکنند، با توجه به تمایل اغلب متقاضیان، به‌صورت پیش‌فرض به‌عنوان «فروش فوق‌العاده» انتخاب خواهند شد.

 

بند پنجم

 

متقاضیان پس از رویت اطلاعات و مشخصات فنی و قیمت فعلی محصولات، درصورتی‌که قصد تجدیدنظر در خودروهای انتخابی قبلی خود را داشته باشند، این امکان از طریق لغو سفارش‌گذاری هر ردیف و انتخاب خودروی جدید در سامانه امکان‌پذیر است.

 

بند ششم اطلاعیه ایران خودرو

 

وجوه مسدودی حساب وکالتی، از روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ رفع مسدودی شده است. بانک‌های عامل مکلف هستند ضمن اطلاع‌رسانی پیامکی به دارنده حساب، نسبت به رفع مسدودی حساب بدون مراجعه متقاضی و یا ثبت درخواست اقدام کنند.

 

بند هفتم

 

رنگ‌های قابل عرضه محصولات تولیدی و مونتاژی شامل رنگ‌های سفید، مشکی متالیک آبنوس، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک است. خریداران پس از طی فرآیند اولویت‌بندی، در هنگام عقد قرارداد با شرکت ایران خودرو نسبت به انتخاب رنگ مورد نظر اقدام خواهند کرد. خودروهای برقی وارداتی صرفاً با رنگ سفید عرضه خواهند شد.

 

بند هشتم اطلاعیه ایران خودرو

 

قیمت خودروهای برقی وارداتی، به استناد ضوابط قیمت‌گذاری کالاهای وارداتی و سایر مصوبات قانونی تعیین شده است. درصورت تغییر نرخ عوارض راهنمایی و رانندگی، مبلغ مذکور به قیمت مصرف‌کننده افزوده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا