اصلی‌ترین جهاد مسئولان آبادانی، خدمت‌رسانی و توسعه است

Print Friendly, PDF & Email

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

اصلی‌ترین جهاد مسئولان آبادانی، خدمت‌رسانی و توسعه است

اصلی‌ترین جهاد مسئولان آبادانی، خدمت‌رسانی و توسعه است

اصفهان- معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه توطئه جدید دشمن اقتصادی است، گفت: امروز اصلی‌ترین جهاد برای مردم آبادانی، خدمت‌رسانی و توسعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میر احمدی ظهر پنج‌شنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص شهری، محله محور و کلنگ‌زنی مناطق پنجگانه شهرداری اظهار داشت: نجف‌آباد تنها شهرستانی است که به تنهایی یک لشکر دفاع مقدس را حمایت و فرماندهی و شهید احمد کاظمی را تقدیم این نظام کردند. هرکجا این شهید حضور داشت پیروزی برای جبهه رقم می‌خورد.

وی افزود: در چند ماه گذشته یک جنگ ترکیبی جهانی را شاهد بودیم و دشمنان این ملت با زیرپا گذاشتن تمام قواعد دیپلماسی و جهانی به میدان آمدند اما در برابر این مردم ولایتمدار شکست خوردند و مردم پیروزی آن را در ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتند.

معاون وزیر کشور ادامه داد: البته توطئه جدید آنها اقتصادی است که به فضل الهی و صبر و استقامت بر این توطئه هم پیروز خواهیم شد و امروز اصلی‌ترین جهاد برای مردم آبادانی، خدمت‌رسانی و توسعه است.

وی خاطر نشان کرد: اگر دیروز سردار کاظمی سردمدار جهاد بودند امروز شهردار و استاندار پیشتاز در خدمت‌رسانی به کشور و مردم هستند و نوکری ما برای مردم افتخار است.

میراحمدی با بیان اینکه کسب رضایت مردم در راستای رضایت خداوند است، گفت: بنابراین مسئولان در کسب رضایت مردم تلاش می‌کنند و این مهم در این شهرستان رقم خورده است.

وی با بیان اینکه این شهرستان شهدای دیگری که روح جدیدی بر کالبد کشور ما دمیدند را نیز تقدیم ایران اسلامی کرد، گفت: شهید محسن حججی یکی از همین شهدای بزرگوار است که نامش برای جوانان به قله‌ای رفیع تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا