ورزشی

اسکوچیچ مقابل سپاهان هوشیارانه عمل کرد

به گزارش هشت صبح و به نقل از ایسنا؛

ایسنا/آذربایجان شرقی پیشکسوت تراکتور به تمجید از عملکرد سرمربی این تیم مقابل سپاهان پرداخت. 

مهدی کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل سپاهان اظهار کرد: هر دوتیم در نیمه اول موقعیت‌های بسیاری داشتند و آنالیز خوبی از سوی هر دو انجام شده بود. بازی جذاب دنبال شد و نقطه عطف‌اش اخراج مهدی ترابی بود.

او ادامه داد: تراکتور در لحظه خیلی خوبی به گل رسید. این تیم از فضاهای خالی پشت هافبک های سپاهان برای شوت‌زنی استفاده کرد و در نهایت روی یک توپ برگشتی به گل رسید. 

کریمیان گفت: اسکوچیچ در نیمه دوم هوشمندانه عمل کرد و تعویض هایش در راستا تقویت تیم بود. ۶۰ دقیقه مقاومت برابر تیم خوب سپاهان آن هم ۱۰ نفره، بسیار دشوار است. البته نباید به راحتی از اشتباهات سپاهان و مورایس گذشت. 

او با تمجید از عملکرد خط دفاع تراکتور گفت: دفاع کردن در فوتبال روز دنیا هنر است. اما دفاع کردن همراه با توپ‌گیری، فضاسازی، گرفتن خطا و گرفتن کرنر باعث شد تا تراکتور در لحظاتی از بازی استراحت کند. 

پیشکسوت تراکتور بیان کرد: اسکوچیچ مقابل سپاهان هوشمندانه عمل کرد و موقعیت چندان خاصی به این تیم نداد. باید بگوییم اسکوچیچ، مواریس را شکست داد نه تراکتور سپاهان را.

کریمیان اضافه کرد: تراکتور بازی بزرگی را برد اما بردن بازی های بزرگ منجر به قهرمانی نمی‌شود و باید در بازی با تیم های کوچک نیز برای کسب امتیازات کامل بازی تلاش کرد و حریف را دست کم نگرفت.

او گفت: تا اینجای کار تراکتور را با اسکوچیچ خیلی خوب دیدم و تراکتور به جز یک نیمه برابر ذوب‌آهن در بقیه بازی‌ها عملکرد خوبی داشته است. این تیم، فوتبال خوبی بازی می‌کند و در صورت عدم ورود به حواشی، می‌تواند همراه با پرسپولیس اصلی‌ترین مدعی قهرمانی باشد. 

بازیکن سابق سپاهان در رابطه با وضعیت این تیم نیز گفت: قبلاً هم گفته بودم، سپاهان در هفته های ابتدایی با تیم های چندان قدری روبه رو نشده بود و داربی برابر ذوب آهن نیز شرایط خاص خودش را داشت اما مقابل تراکتور مشخص شد که خط دفاعی سپاهان مشکلات بسیاری دارد.

این کارشناس فوتبال گفت: مواریس هنوز ترکیب تیمش را نشناخته است و بازی دادن به بازیکنان در پست های غیرتخصصی و عدم آمادگی بازیکنان خارجی از مشکلات بزرگ سپاهان به حساب می‌آید. سپاهان بازیکنی از فرانسه جذب کرده که عملکردش همانند عملکرد یک بازیکن آکادمی است و احتمالاً مشکلات سپاهان در ادامه فصل بیشتر باشد. 

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا