مجلس

اسرائیل رو به زوال است/ دیپلماسی فرامنطقه ای ایران تقویت شود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر سیدمرتضی محمودی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این ایام شاهد جنایات شدید رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان مظلوم غزه و لبنان هستیم و در برابر چشم جهانیان و سکوت خفت بار حکام عرب و حمایت کشورهای خبیث غربی، جوانان فلسطین زنده زنده در آتش سوزانده می‌شوند.
وی تاکید کرد: با همه سختی‌هایی که در فقدان رهبران مقاومت در دل داریم و با وجود همه رفتارهای دیوانه وار رژیم صهیونیستی، باید بگویم که امروز بیش از هر زمان دیگری باید به آینده منطقه غرب آسیا و دوران پساصهیونیسم بیاندیشیم.
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: فروپاشی درونی رژیم حرامزاده صهیونیستی آغاز شده و به یمن حملات کوبنده جبهه مقاومت، مهاجرت آنان به اوج رسیده و اشغالگران آواره شدند و دیگر حاضر نیستند فرزندان خود را در اراضی اشغالی بزرگ کنند.
وی افزود: ما باید به آینده فلسطین آزاد فکر کنیم و به نظم جدیدی در منطقه غرب آسیا با محوریت جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام بیاندیشیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد که با به شهادت رساندن فرماندهان مجاهد و مقاومت برای خود دستاوردی ایجاد می‌کند اما می‌بینیم که امروز در غره هزاران یحیی سنوار متولد شدند و با الگو قرار دادن مجاهدت‌های این قهرمان آموختند که باید تا آخرین قطره خون و با هر سلاحی که در دست دارند با رژیم اشغالگر صهیونیستی مبارزه کنند.
محمودی بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی رو به زوال است و تنها راه برون رفت خود از باتلاق فلسطین و لبنان را ساختن تصاویر هالیودی از قدرت پوشالی خود و ایجاد ترس و وحشت در میان افکار مردم منطقه و کشورهای حامی محور مقاومت می‌داند.
وی گفت: به هیچ وجه نباید بگذاریم عملیات روانی دشمن به نتیجه برسد چرا که ما الان به پشت خیمه دشمن رسیده‌ایم. ما ملت امام حسین و ما ملت شهادتیم.
محمودی در ادامه ضمن تقدیر از دیپلماسی فعال وزیر امورخارجه گفت: همچنین از مواضع محکم و دلگرم کننده دولت و شخص رئیس جمهور در دفاع از محور مقاومت تقدیر و تشکر می‌کنم. از اقدامات تأثیرگذار ریاست مجلس در عرصه دیپلماسی هم تشکر می‌کنم و پیشنهاد می‌دهم دیپلماسی فرامنطقه ای برای جلب مشارکت کشورهای همراه با جمهوری اسلامی ایران از جمله چین و روسیه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پیگیری شود.

وی گفت: لازم می دادنم از سپاه مقتدر، ارتش غیرتمند و نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابت زهر چشم‌هایی که از رژیم صهیونیستی گرفتند، تشکر کنم و تاکید کنم که مجلس همواره مدافع و حامی نیروهای مسلح است. از سوی دیگر لازمه حمایت ما از فلسطین و جبهه مقاومت، استحکام درونی کشور است و باید استحکام داخلی کشور تقویت شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا