اسرائیل به آتش‌بس پایبند باشد/ صهیونیست‌‎ها هیچ دستاوردی نداشتند – هشت صبح

Print Friendly, PDF & Email


محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به توافق آتش‌بس موقت چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس، اظهار داشت: صهیونیست‌ها به غیر از جنایت، کودک کشی و حمله به مردمان بی دفاع هیچ دستاوردی در جنگ اخیر به غزه نداشتند و به همین دلیل هم چاره‌ای جز پذیرش آتش بس نداشتند.

وی بیان کرد: البته امیدواریم که رژیم صهیونیستی به این توافق پایبند باشد و خوی وحشی‌گری خود را در این چند روز کنترل کنند. البته بیش از ۱۳ هزار نفر در این جنگ تاکنون کشته شده و ۳۰ هزار نفر هم زخمی شدند که نهادهای بین‌المللی باید به این موضوع ورود کرده و با این جنایتکاران برخورد قاطع کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر کشوری که در جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین با رژیم صهیونیستی همراهی کرده است، باید پاسخگو باشد و در مجامع بین‌المللی توضیح دهد که به چه علت این گونه مردم فلسطین را مورد حمله خود قرار دادند.

فرهنگی اظهار داشت: نهادها و سازمان‌های بین‌المللی که همیشه مدعی حقوق بشر هستند، نباید نسبت به جنایات اسرائیل سکوت کنند، اما با سکوت خود نشان دادند که شعارهایشان توخالی است. رژیم صهیونیستی با وحشی‌گری‌های خود به جهانیان نشان داد که فقط برای مسلمانان تهدید نیست و یک خطر جهانی است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا