استقرار ارتش در مرزها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست

Print Friendly, PDF & Email

امیر حیدری:

استقرار ارتش در مرزها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست

استقرار ارتش در مرزها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: استقرار ارتش جمهوری اسلامی در مرزها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست، بلکه برای اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از پاسگاه ارتش در مرز دوغارون در شهرستان تایباد که امروز (سه‌شنبه) انجام شد، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش با عنایت الهی، آماده دفع هرگونه تهدید دشمنان است و امنیت را در مرزها برقرار می‌کند.

وی افزود: استقرار ارتش در مرزها به معنای وجود عوامل تهدیدکننده امنیت نیست. بلکه برای اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: سربازان این نیرو، آماده‌اند که با جان‌فشانی از حدود و مرزهای کشور دفاع کنند.

امیر حیدری یادآور شد: پیام کلی برای دشمنان این است که اگر خطایی انجام دهند، تومار عمرشان در کسری از زمان درهم پیچیده خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: یگان‌های لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) و قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش در مرزهای شرقی کشور حضور دارند و با روحیه بالا و آمادگی کامل از مرزهای ایران اسلامی حفاظت و حراست می‌کنند.

امیر حیدری بیان داشت: در گذشته اشرار و قاچاقچیان در مرزهای شرقی، به تحریک یا شاید همراهی بعضی از عناصر کشور مقابل، تعرضاتی را داشتند که قاطعانه جواب گرفتند.
بازدید از پاسگاه‌های مرزی ارتش در شهرستان تایباد و حضور در جمع سربازان تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید حبرانی، مستقر در مرز دوغارون، محور اصلی بازدید و سفر امیر حیدری به شهرستان تایباد بود

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا