استان ها

استفاده از همه ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه دور دوم انتخابات – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی عصر دوشنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی با تأکید بر اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: مشکلی در زمینه تأمین و اجرای زیرساخت‌های ارتباطی در حوزه انتخابیه ای که به دور دوم کشیده شده است (بیرجند، درمیان و خوسف) وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه روزهای پایان هفته در فصل بهار جمعیت زیادی از خراسان جنوبی به روستاها می‌روند، گفت: در این راستا باید پیش بینی‌های لازم صورت گیرد.

طالبی گفت: در مناطق سیل زده باید همه ظرفیت‌ها برای بازگشایی جاده‌های مسدود بکار گرفته شود تا مردم با سهولت بتواند در فرایند رأی گیری شرکت کنند.

وی با تأکید بر اینکه پذیرفته نیست که در نقطه‌ای به دلیل مسدود بودن یا تخریب جاده‌ها، نتوانیم رأی مردم را اخذ کنیم، یادآور شد: تأمین پایداری شبکه برق و تأمین سوخت مورد نیاز نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در فرایند انتخابات باید بر محور و مدار قانون حرکت کنیم، گفت: همچنین اصل بی طرفی توسط مجریان انتخابات باید لحاظ شود و در این زمینه قانون فصل الخطاب است.

طالبی با اشاره به اینکه عوامل شعب در شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف ۲ ساعت قبل در محل شعبه حاضر شوند، اظهار کرد: عوامل و هیأت اجرایی تعامل و همکاری خود را در بالاترین سطح با حوزه نظارت داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا