استان ها

استفاده از دیدگاه‌ شهیدبهشتی جهت تربیت دانش‌آموزان در استان کرمان – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی ظهر چهارشنبه در جلسه با مهدی بخشی دادستان کرمان، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطرشهید بهشتی و ٧٢ تن از یارانش، مسئولین قضائی استان را تلاشگران عرصه عدالت و قانون مداری دانست.

وی همکاری متقابل دادستانی کرمان با آموزش و پرورش در زمینه راه‌های مقابله با جرم، کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان را بسیار مفید و سازنده عنوان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به تلاش‌ها و اقدامات انجام شده از سوی دستگاه عدلیه جهت جلوگیری از حیف و میل بیت المال در استان اشاره کرد.

رضایی گفت: جای تقدیر است که ذره‌ای از حق و حقوق آموزش و پرورش چه در زمینه حل مربوط به هتل آسمان، اردوگاه جوادیه، بنیاد قدس و چه در اموالی که متأسفانه دست‌اندازی‌هایی در آن شده بود، کوتاه نیامده‌اید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: افتخارمان بر این است که شهید بهشتی که سالروز شهادت ایشان به نام قوه قضائیه نامگذاری شده معلم بوده‌اند.

رضایی ادامه داد: شهید بهشتی در همه زمینه‌ها به خصوص تعلیم و تربیت صاحب نظر بوده و می‌توان از دیدگاه‌های تربیتی ایشان در راستای افزایش آگاهی و تربیت دانش‌آموزان استفاده کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دستگاه عدلیه را یکی از اعضای اصلی و ناظر پروژه نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) برشمرد.

وی اظهار کرد: در این دوره دادستانی کرمان، تغییرات قابل ملاحظه‌ای جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که در معرض دانش‌آموزان بوده و همچنین افزایش آگاهی‌های حقوقی آنها انجام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا