استاندار: کرمانشاه را از قطع برق و گاز معاف کنید

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ایرنا: استاندار کرمانشاه گفت: یکی از پیشنهادهایی که به رییس جمهور تقدیم کرده ایم این است که پنج استان انتهای جدول اشتغال از قطع برق و گاز معاف شوند.

«محمدطیب صحرایی» روز پنجشنبه در مراسم تقدیر از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان در سرسرای اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه، بیان داشت: لازم است تا در فضای درون استان به سمت کارهای اثرگذار اجرایی حرکت کنیم و به این منظور باید موضوعات ویژه اولویت دار طراحی شود.

وی افزود: نهضت ملی مسکن را با توان و تلاش پیگیری می کنیم و دغدغه این را داریم که بخش خصوصی بتواند ورودی اثرگذار به ماجرا داشته باشد.

صحرایی از توافق اولیه اداره راه و شهرسازی با فعالان بخش خصوصی استان بر سر قیمت پایه برای ساخت مسکن ملی خبر داد و گفت: بخش خصوصی باید با سه فاکتور کیفیت،سرعت و قیمت وارد شود.

استاندار کرمانشاه بر استفاده از داشته های بومی در نهضت ملی مسکن تاکید کرد و بیان داشت: تولید کنندگان استان باید پیشنهادهای ویژه ارائه بدهند تا برای سازندگان جذابیت داشته باشد، به عنوان نمونه کسانی که کاشی، سرامیک ، لوازم مصرفی، ابزار برق، آهن ، سیمان و غیره در استان تولید می کنند باید پیشنهاد ترجیحی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۲ فرصت بزرگ استفاده نشده مصوبات سفر مقام معظم رهبری و نیز مصوبات سفر رییس جمهور به استان تصریح کرد: تا زمان هست باید از این فرصت ها که پایه محکم ملی دارد برای جذب حداکثری اعتبارات استفاده شود.

استاندار: کرمانشاه را از قطع برق و گاز معاف کنید

صحرایی تلاش برای ورود صنایع و شرکت های بزرگ استان به بورس را یکی از اقدامات مهم مدیریت استانداری برای خدمت به صنایع استان برشمرد و گفت: یکی دیگر از دغدغه ها، ارتباط گیری هدفمند در خارج از مرزها به خصوص عراق بوده است.

به گفته وی آزاد شدن رفت و آمد مسافر از مرز شوشمی برای این بوده که مسافر با خودش ظرفیت ها و فرصت های تبادلات تجاری بیاورد.

استاندار کرمانشاه اقدام دیگر برای تقویت صنعت استان را نشان سازی در سطح ملی و بین المللی عنوان کرد و بیان داشت: برگزاری جشنواره هایی نظیر نخود و نیز اسب کُرد در همین راستاست.

صحرایی در پایان تصریح کرد: صنعتگران و تولید کنندگان استان می توانند پیشنهاد های اولویت دار و ترجیحی خودشان را ارائه کنند تا راهگشایی انجام شود به عنوان نمونه در بحث قاچاق سوخت صنعتگران می توانند پیشنهاد دهند که چه کنیم تا جلوی قاچاق سوخت برای ایجاد رونق تولید در استان گرفته شود چون مطلقا قبول ندارم صنعتگر ما رضایت به قاچاق سوخت بدهد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۳۰ هزار نفر دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا