اقتصادی

اسباب‌کشی در شیراز | سایت انتخاب

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

اسباب کشی شیراز

هر موقع اسم اسباب کشی می‌آید، معمولا اکثر افراد با نارضایتی و به‌‌عنوان یک پروسه طاقت‌فرسا و سخت از آن یاد می‌کنند. حق هم دارند. جمع کردن و بسته‌بندی کلیه لوازم یک مکان به مکان دیگر کار چندان راحتی نیست. شما باید به خوبی اثاث‌ها را در کارتون بچینید تا در هنگام جابه‌جایی آسیب نبینند. 

همچنین باید بگردید یک شرکت‌ باربری حرفه‌ای برای جابه‌جایی پیدا کنید. اگر فرایند اسباب کشی توسط کارگران متخصص انجام نشود خطر آسیب دیدن لوازم شما بالاست، تازه این وسط برخی از شرکت‌های سودجو به قرار اولیه خود عمل نمی‌کنند و در پایان اسباب کشی یک فاکتور سنگین جلوی شما می‌‌گذارند. 

اما با رعایت برخی نکات ساده، این دفعه تجربه شما از اسباب کشی شیراز می‌تواند متفاوت از تجارب تلخ قبلی خود یا دیگران باشد. برای دانستن این نکات این مطلب را تا انتها بخوانید. همچنین اگر ساکن شیراز و یا دیگر شهرهای بزرگ هستید راهی برای پیدا کردن یک شرکت باربری مطمئن معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

نکات لازم در اسباب کشی؛ معرفی ۱۰ نکته کاربردی

وقتی قرار است به مکانی جدید جابه‌جا شوید، ممکن است بیشتر از آنکه هیجان و ذوق آن‌جا را داشته باشید، استرس فرایند اسباب کشی یقه‌ی شما را بگیرد. گاهی این استرس به دلیل عدم آگاهی است. اگر یک سری فوت‌ و فن را رعایت کنیم بسیاری از نگرانی‌‌های ما برطرف خواهد شد. در ادامه ۱۰ نکته لازم را برای شما آورده‌ایم:

۱- بررسی اسباب خانه

اکثر ما وسایلی در خانه داریم که نه تنها سال‌هاست از آن‌ها استفاده نکرده‌ایم، بلکه یادمان رفته است که حتی وجود دارند. قبل از آنکه شروع به جمع کردن وسایل کنید، یک دور همه را با دقت بررسی کنید. از کدام وسایل استفاده می‌کنید و چقدر به وجود آن‌ها در خانه نیاز دارید؟ 

آن‌هایی که در پاسخ این ۲ سوال قرار نمی‌گیرند را می‌توانید با دیگران ببخشید یا بفروشید. 

۲- الویت‌بندی لوازم

بهتر است در اسباب کشی و جمع‌ کردن وسایل نظم داشته باشید. لیست وسایل را بر حسب مکان‌ آن‌ها الویت‌بندی کنید و از آن‌هایی که کمتر استفاده می‌شوند شروع کنید. مثلا اگر اسباب کشی شما در تابستان است، ابتدا لباس‌های زمستانی را جمع کنید. همچنین اول بسته‌بندی لوازم یک اتاق را تمام کنید و سپس به سراغ اتاق‌های بعدی بروید. 

۳- قرار دادن اسناد و مدارک مهم در یک کیف مجزا

گاهی در فرایند اسباب کشی برخی از اسناد و مدارک ضروری و مهم گم می‌شوند. برای جلوگیری از این اتفاق، در ابتدای فرایند جمع‌آوری اسباب و اثاثیه آن‌ها را در یک کیف جدا و امن قرار دهید.

۴- نوشتن جزئیات جعبه روی بدنه آن

برای آنکه اسباب شما در طی فرایند جابه‌جایی آسیب نبیند، بهتر است برای کارگران راهنما بنویسید. روی هر جعبه مشخص کنید که محتویات درون آن شکستنی هستند یا نه و هر کدام مربوط به کدام بخش از خانه هستند. 

۵- سلفون‌پیچی مناسب

برخی از وسایل مثل مبلمان را نمی‌توان در جعبه قرار داد. برای اینکه در طی فرایند باربری کثیف نشوند، از سلفون‌های بزرگ مخصوص اسباب کشی استفاده کنید.

۶- مدیریت زمان

برای بسته‌بندی وسایل نه آنقدر زود شروع کنید که به هم ریختگی خانه برای مدت زمان طولانی کلافه‌تان کند و نه آنقدر دیر شروع کنید که دقتتان در جمع‌ کردن وسایل و رعایت نکات لازم پایین بیاید.

۷- تهیه کارتن‌های مناسب اسباب کشی

کارتن‌‌هایی که در اسباب کشی استفاده می‌شوند، باید استحکام کافی داشته باشند تا در فرایند باربری پاره نشوند. شما می‌توانید این کارتن‌ها را بخرید و یا به مغازه‌هایی که مصرف کارتن در آن‌ها بالاست، مثل سوپرمارکت‌ها، مراجعه کنید و کارتن بگیرید. 

۸- چسب‌کشی کارتن‌ها

بعد از آنکه وسایل را در کارتن‌ قرار دادید، دورتادور کارتن‌ را چسب بکشید تا استحکام آن بیشتر شود. رعایت این نکته به‌خصوص در بسته‌بندی لوازم شکستنی اهمیت بیشتری دارد.

۹- روزنامه یا پلاستیک پیچ کردن وسایل

وسایل، به‌خصوص آن‌هایی که شکستنی هستند، را لای روزنامه یا پلاستیک‌های حباب‌دار مخصوص اسباب‌کشی بپیچید و بعد داخل جعبه قرار دهید.

۱۰- حمل بار توسط کارگران آموزش‌دیده

ممکن است برخی برای صرفه‌جویی در هزینه ترجیح دهند که خود اسباب را جابه‌جا کنند اما اسباب کشی یک کار تخصصی است. اگر بخواهید خودتان دست به کار شوید ممکن است به علت نداشتن مهارت لازم، هم دچار آسیب جسمانی شوید، هم اثاثیه‌تان خراب شوند و متحمل هزینه‌ی بیشتری نسبت به گرفتن کارگر شوید.

شرکت‌های باربری حرفه‌ای در شهرهای بزرگی مثل شیراز علاوه بر ارسال ماشین‌‌های مخصوص حمل بار، کارگران متخصص هم دارند، می‌توانید برای اسباب کشی از آن‌ها کمک بگیرید. اما چطور می‌توان یک شرکت باربری  قابل اعتماد پیدا کرد؟

اسباب کشی با گروه باربری حرفه‌ای؛ بدون چالش اسباب کشی کنید!

بعد از جمع کردن وسایل، نوبت به انتقال آن‌ها به خانه جدید می‌رسد. پیدا کردن یک گروه حرفه‌ای که هم ماشین مناسب حمل اثاث داشته باشد و هم کارگران آن مهارت‌های لازم برای جابه‌جایی اثاث شما را داشته باشند، چندان راحت نیست. اما گروه‌های خدماتی آنلاین به داد این مشکل رسیده‌اند. این گروه‌ها با  ارائه سرویس آنلاین اسباب کشی، اثاثیه شما را توسط کارگران مجرب و باسابقه جابه‌جا می‌کنند. 

همچنین تمامی مراحل ثبت درخواست سرویس اسباب کشی برای این گروه‌ها به‌صورت آنلاین است. مثلا اگر برای اسباب کشی شیراز بخواهید درخواست دهید اما خود خارج از شهر قرار دارید، فقط با گوشی همراه یا لپ‌تاپ می‌توانید از هرجایی که هستید برای اسباب کشی در سراسر شیراز درخواست خود را ثبت کنید.

با چند کلیک حرفه‌ای ترین گروه باربری درب خانه شماست!

جابه‌جایی به یک منزل جدید یعنی شروع یک تجربه‌ی تازه و به همین خاطر می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و لذتبخش باشد. اما دردسرهای اسباب کشی کلافه‌کننده هستند و در همان ابتدای کار ما را خسته می‌کنند. سرویس‌ آنلاین اسباب کشی گروه‌های خدماتی به کمک شما می‌آیند تا کلافگی‌تان را کمتر کنند. شما می‌توانید با چند کلیک ساده تعداد کارگر و ماشین حمل بار درخواستی را ثبت کنید. گروه حمل بار در تاریخ تعیین شده و سر ساعت به محل مورد نظر اعزام می‌شوند. 

همچنین اگر در مورد هزینه‌ها هرگونه ابهامی برای شما وجود دارد، با پشتیبانی این مجموعه‌ها ارتباط بگیرید تا لیست قیمت خدمات را در اختیارتان بگذارند و به‌صورت کامل شما را راهنمایی کنند.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا