استان ها

اساتید برتر دانشگاه دامغان تقدیر شدند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان عصر سه شنبه و مقارن با هفته معلم، مراسم تجلیل از اساتید و اعضای هیأت علمی برتر مجموعه دانشگاه دامغان برگزار شد.

این آئین که در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان با حضور اساتید و دانشجویان برگزار شد از ۲۰ استاد نمونه و سرآمد و ارتقا یافته قدردانی شد.

رئیس دانشگاه دامغان در این مراسم به کسب رتبه جدید این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در لیست «نیچر ایندکس» که در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است، دانشگاه دامغان در جایگاه نهم مؤسسات آموزشی کشور قرار گرفته است

اسلامی بیان کرد: دانشگاه‌ها علاوه بر مأموریت گسترش کمی و کیفی آموزش و پیگیری راهبرد آموزش‌های کاربردی و مهارت‌محور، نقش تربیت صحیح نسل را نیز بر عهده دارد.

حجت السلام رستمیان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دامغان گفت: معلمی با شأن بلند تعلیم و تربیت، ادامه مسیر رسالت انبیای الهی است و رسالت انبیای الهی برداشتن جهل و غفلت از جامعه بشری بوده و این در پرتو تعلیم و تربیت صحیح قابل دستیابی است.‌

وی هدف نهایی از کسب علم و عالم شدن را رسیدن به رشد و عقلانیت دانست و یکی از جلوه‌های آن را تمرکز تلاش‌ها و آثار استاد شهید مطهری بر این محور بسیار مهم معرفی کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا