شهری

از احداث پیست هوشمند در تهران تا برگزاری مسابقه بزرگ دو میدانی – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اوجاقی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در نشست خبری درباره برنامه‌های این سازمان اظهار داشت: پیست هوشمند در تهران طی سال جاری احداث خواهد شد و مسابقه بزرگ دو میدانی نیز برای مردم پایتخت احتمالاً از مسیر انقلاب تا آزادی در ۲۷ مهرماه برگزار می‌شود و نمایشگاه ورزش شهروندی در هفته تربیت بدنی در بوستان گفت‌وگو خواهیم داشت.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ادامه داد: همچنین امسال ایجاد مسیر پیاده روی هوشمند را داریم و راه‌اندازی ۵ مرکز سنجش و استعدادیابی صورت می‌گیرد.

وی افزود: همچنین مسابقه پارا قهرمان شهر، ویژه معلولان و جانبازان را خواهیم داشت و ۴ مجموعه اختصاصی بدین منظور در ۴ منطقه ۱۰،۱۹،۸ و ۱۵ تجهیز خواهد شد.

وی درباره «قهرمان شهر» تصریح کرد: نزدیک یک میلیون نفر در ده رشته ورزشی آقایان و بانوان ثبت نام داشتیم، ما سعی کردیم مراکز را در ۲۲ منطقه به صدها مرکز سوق دهیم از این رو مساجد آرمانی هم ثبت نام و هم اجرا را برعهده خواهند داشت.

به گفته اجاقی، مساجد آرمان مدرسه پسرانه و دخترانه و بوستان‌ها را راهبری می‌کند، از این رو اوایل تیر افتتاحیه خواهیم داشت، آن‌چه مردم در شهر نیاز دارند نشاط اجتماعی است، از این رو با توجه به فرصت مغتنم استعداد یابی نوجوانان مسجد می‌تواند تأثیرگذار باشد؛ جشنواره بازی‌های دیجیتال را به مناسبت دهه ولایت خواهیم داشت، جشنواره تفریحی ورزشی تابستانه از دیگر برنامه‌هایی است تا اردوگاه‌های ورزش تابستان را فراهم کنیم، مسابقات فوتسال جام رسانه از دیگر برنامه‌ها است، که از یکم تا هفدهم مرداد ماه خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا