استان ها

اردوگاه‌های دانش‌آموزی استان بوشهر بهسازی و به‌روزرسانی شدند – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حق‌دوست عصر شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی اردوگاه‌های دانش‌آموزی اظهار کرد: خدمات بهسازی و بروزرسانی ۲ اردوگاه استانی غدیر کازرون و امام خمینی (ره) چاه‌کوتاه در دوران سه ساله شهید جمهور بیش از دوره هشت ساله قبلی بوده است.

وی اضافه کرد: به زودی عملیات چمن مصنوعی فوتسال در اردوگاه استانی امام خمینی (ره) روستای چاه‌کوتاه با اعتباری بیش از هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: یک سوئیت اقامتی با زیربنای ۱۲۰ متر و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در اردوگاه غدیر ساخته شده است که نقش مهمی در ارتقای خدمات به مهمانان دارد.

حق‌دوست بیان کرد: عملیات راه‌اندازی سیستم گرمایشی اردوگاه غدیر با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان شروع شده است تا شرایط میزبانی از مهمانان در فصل سرد سال فراهم شود.

وی ادامه داد: با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان سیستم سرمایشی برای اردوگاه امام خمینی در مرحله خرید قرار دارد. همچنین پروژه احداث ۴ آلاچیق جدید در این اردوگاه شروع شده است.

حق‌دوست تاکید کرد: اردوگاه‌ها یک ظرفیت مهم برای تمرین مهارت‌های زندگی و افزایش نشاط در بین دانش‌آموزان است.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری ۲ اردوگاه استانی و هفت اردوگاه فعال شهرستانی میزبان بیش از ۴۰ هزار نفر روز دانش‌آموز در قالبی اردوهای یک روزه و شب اقامتی بوده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: تا قبل از دولت سیزدهم به کانون‌های فرهنگی هنری و اردوگاه به عنوان یک فضای اداری تلقی می‌شد به همین دلیل مورد حمایت برای تجهیزات و توسعه قرار نمی‌گرفت اما خوشبختانه در دولت ایران قوی به این فضاهای تربیتی به عنوان یک ظرفیت آموزشی نگاه می‌شود و زمینه برای توسعه و تجهیز آن فراهم شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا