ارجاع لایحه اصلاح قانون اسقاط خودرو تصمیمی سخت‌گیرانه بود

سیاهکلی در تذکر شفاهی:

ارجاع لایحه اصلاح قانون اسقاط خودرو تصمیمی سخت‌گیرانه بود

ارجاع لایحه اصلاح قانون اسقاط خودرو تصمیمی سخت‌گیرانه بود

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قانون اسقاط خودرو یک لایحه است و متأسفانه تصمیم گیری ها در این زمینه سخت‌گیرانه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه ۲۵ آبان ماه) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی گفت: امروز در مجلس اتفاق عجیبی افتاد، لایحه دولت در مورد قانون ساماندهی صنعت خودرو و اصلاح آن به تصویب رسید اما هیأت رئیسه اعلام کرد این لایحه خلاف برنامه است و دو سوم رأی لازم دارد که رأی لازم را در این زمینه کسب نکرد.

وی بیان کرد: برداشت هیأت رئیسه اشتباه بوده و اشکال داشته است، زیرا در مصوبه آمده که در نبود اسقاط، مالکان کامیون می‌توانند یک و نیم درصد ارزش گمرکی را پرداخت کنند و خودرو را شماره گذاری کنند.

سیاهکلی با بیان این موضوع که خلاف برنامه ششم توسعه نیست و برداشت هیأت رئیسه اشتباه بوده است عنوان کرد این رانندگان با مجوز دولت ماشین وارد کرده اند و بیش از دو سال است که نتوانسته اند خودروی خود را شماره گذاری کنند. اگر روش فعلی صحیح بود دولت این لایحه را ارائه نمی‌کرد، این یک لایحه است چرا باید این میزان جابجا شود و بر سر مسیر آن مشکل ایجاد شود. متأسفانه تصمیم گیری های انجام شده سختگیرانه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا