ادامه راه شهدا عامل تقویت انقلاب است

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش:

ادامه راه شهدا عامل تقویت انقلاب است

ادامه راه شهدا عامل تقویت انقلاب است

مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: تضمین و تقویت انقلاب و کشور، ادامه راه شهدا و در مسیر ولایت بودن است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ رضا آذریان ظهر شنبه در یادواره شهدای شهر کلات و آئین بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهر اظهار کرد: آنچه باعث اقتدار و استقلال ایران اسلامی در این چهار دهه شده است، وجود رهبری آگاه، حکیم و ملتی شجاع و بصیر و نیروهای مسلح مقتدر و توانمند است و تضمین انقلاب و کشور، ادامه راه شهدا و در مسیر ولایت بودن است. فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: اکنون دشمن صحنه جنگ را تغییر داده و با تهدید و تحریم و جنگ ترکیبی و رسانه‌ای قصد دارد جوانان ما را تسلیم اراده خود کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش بیان کرد: ملت ایران با منویات رهبر معظم انقلاب با دشمن شناسی یکبار دیگر آمریکا و استکبار جهانی را شکست دادند.

وی ادامه داد: در پیروزی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس همه اقشار نقش و حضور داشتند و در جریان انقلاب ۱۷ هزار نفر از مسؤولان و هموطنان توسط عناصر ضد انقلاب ترور به شهادت رسیدند.

آذریان افزود: استکبار جهانی که نتوانست با ترور شخصیت‌ها و مسؤولان در مقابل نظام اسلامی بایستد، رژیم بعث عراق را وارد جنگ با ما کرد و با هدف تصرف چند روزه تهران و کشور صدام به ایران اسلامی حمله کرد ولی نیروی هوایی ارتش در روز دوم جنگ با ۱۴۰ فروند جنگنده جواب سختی به ارتش عراق داد و نیروی دریایی ارتش در همان روزهای اوایل جنگ و در عملیات مروارید نیروی هوایی عراق را نابود کرد به طوری که تا آخر جنگ نتواند شکل بگیرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش اظهار کرد: در جنگ تحمیلی نیروهای مسلح با پشتیبانی ملت و رهبری حضرت امام خمینی (ره) در مقابل ارتش عراق و استکبار جهانی ایستاد و با اهدای ۲۰۰ هزار شهید حماسه آفرید و یک وجب از خاک را به دشمن نداد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا