اقتصادی

اختلاف قیمت خودرو‌های کرمان‌موتور در کارخانه و بازار آزاد چقدر است؟ [تیر ۱۴۰۳]

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

شرکت کرمان‌موتور به‌عنوان یکی از خودروسازان خصوصی شناخته‌شده در ایران، در نیمه دوم ۱۴۰۲ و نیمه اول ۱۴۰۳ محصولات جدیدی به بازار ایران عرضه کرد. ما در مطلب امروز، نگاهی به اختلاف قیمت خودروهای کرمان موتور در کارخانه و بازار آزاد می‌اندازیم.

 

خودروهای مونتاژی جدید کرمانی‌ها برای مشتریان ایرانی

 

کرمان موتور طی شش ماه گذشته، تعدادی محصول جدید را به سبد محصولاتش اضافه کرده است؛ ازجمله KMC X5 KMC A5 و KMC EJ7 .KMC X5 که در واقع نسل سوم جک S5 در ایران محسوب می‌شود، جایگزین مدل‌های قدیمی این کراس‌اوور محبوب شده است. کی‌ام‌سی A5 در واقع SWM G01F‌ است که کراس‌اووری جمع‌وجور به حساب می‌آید و پس از چند سال غیبت، به بازار ایران بازگشته است. KMC EJ7‌ نیز نسخه الکتریکی KMC J7‌ یا همان جک J7 به حساب می‌آید. البته این محصولات هنوز به مرحله تحویل به مشتریان نرسیده‌اند و قیمت آن‌ها در بازار آزاد مشخص نیست.

 

کرمان‌موتور در بخش خودروهای تجاری نیز فعال بوده است. این شرکت پیکاپ جدیدی به نام KMC T9‌ را به بازار عرضه کرد. این پیکاپ خودرویی بزرگ‌تر، مجهزتر و قوی‌تر از KMC T8 به حساب می‌آید. بزرگ‌ترین نقطه قوت KMC T9 گیربکس اتوماتیک و قیمت آن است. در واقع مشتریان می‌توانند با هزینه‌ای بسیار کمتر از رقبا KMC T9 را بخرند. در کنار عرضه خودروهای جدید، تولید و عرضه کراس‌اوور KMC K7 نیز به‌تدریج متوقف شده است.

 

اختلاف قیمت خودروهای کرمان موتور در کارخانه و بازار آزاد، تیر ۱۴۰۳:

اختلاف قیمت خودرو‌های کرمان‌موتور در کارخانه و بازار آزاد چقدر است؟ [تیر ۱۴۰۳]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا