سیاسی

احمدی سنگر، نماینده مخالف وزیر پیشنهادی خارجه: عراقچی در زمان مذاکرات، بسیاری از موارد را رعایت نکرد / قلب راکتور اراک را بتن ریختید / شروط رهبری را در برجام نادیده گرفتید / چرا پس از خروج آمریکا از برجام، شما از آن خارج نشدید؟

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

احمدی سنگر، نماینده مخالف وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: چرا پس از خروج آمریکا از برجام ایران بر تعهدات خود ماند؟ وزیر امور خارجه باید سوابق درخشان و اقتدار داشته باشد؛ آقای عراقچی زمانی که سرپرست مذاکره کننده بودند بسیاری از موارد را رعایت نکردند.

نماینده شهرستانهای رشت و خمام در مخالفت با وزیر پیشنهادی امور خارجه در صحن علنی مجلس گفت: تضمین‌های قوی و کافی برای لغو تحریم‌ها در برجام گرفته نشد.  شما در برجام دقت لازم را در متن انجام ندادید و یکطرفه تعهدات را اجرا کردید. قلب راکتور اراک را بتن ریختید و شروط رهبری را در برجام نادیده گرفتید.  اگر نگاه شما به داخل کشور بود به لبخند التماسی ایمان پیدا نمی کردید.

 

او گفت: وزیر امور خارجه باید سوابق درخشان و اقتدار داشته باشد. آقای عراقچی زمانی که سرپرست مذاکره کننده بودند بسیاری از موارد را رعایت نکردند. چرا زمانی که آمریکا از برجام شد شما از برجام خارج نشدید؟

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا