استان ها

اجلاسیه فرزندان شاهد شرق مازندران برگزار شد – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی داودی فرماندار گلوگاه پیش از ظهر پنجشنبه در پیش اجلاسیه فرزندان شاهد شرق مازندران و یکی از فرزندان شاهد شرق مازندران اظهار کرد: شهدا مردان خدا هستند که با سر رفتند و ساده برگشتند و یاد و نام ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان‌مازندران را گرامی می‌داریم و یاد امامی که معجزه عصر بود و دین را از محرومیت و حصار خارج کردند.

وی افزود: دومین کنگره ملی ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان‌مازندران به زودی برگزار می‌شود که ۷ اجلاسیه فرزندان و همسران شهدا اجرا می‌شود و اولین‌پیش اجلاسیه در منطقه ما برگزار شد.

فرماندار گلوگاه یادآور شد: اجلاسیه شهدای طلاب، فرهنگی ورزشی و… برگزار می‌شود و فرزندان شاهد رهرو پدران بودند و امروز راهبر هستند.

داودی گفت: امروز شهید ما را گرد هم جمع کرد و واژه ملی و دینی و انسانی است و مسؤولیت سنگینی امروز ما باید با خروجی یاد و پیام شهدا همراه باشد و یاد شهدا باید در همه جامعه طنین انداز باشد.

وی افزود: نسل‌های آینده باید متوجه آیت و ارزش باشند که نیاز دیگران را بر خود ارجح دانستند و از خود گذشتند تا ما بمانیم و اگر یاد شهدا فراموش شود، پیام شهدا در قهقرا می‌رود.

فرماندار گلوگاه خاطر نشان کرد: اخلاق در گفتار و رفتار رویکرد شهدا بود و صلابت و یکرنگی و حس خروج از منیت داشتند و پیام شهدا اعتقاد به توحید خداوند بود و اینکه سنگر را خالی نکنید، رهبری را تنها نگذارید، حجاب و عفاف را رعایت کنید که حلقه مفقوده است که نسل جدید شهدا را نمی‌شناسد.

داودی گفت: کنگره با برجسته کردن صوت، نامه، دست خط، وصیت نامه و… تلاش دارد تا شهدا به درستی به نسل جدید شناسانده شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا