اجرای طرح مردم یاری در روستاهای کمتر برخوردار شهرستان جاسک

همزمان با برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ انجام شد؛

اجرای طرح مردم یاری در روستاهای کمتر برخوردار شهرستان جاسک

اجرای طرح مردم یاری در روستاهای کمتر برخوردار شهرستان جاسک

همزمان با برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، یگان‌هایی از نیروهای چهارگانه ارتش با حضور در روستاهای کم برخوردار جاسک به اجرای طرح مردم یاری و کمک مومنانه به ساکنان این مناطق پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، یگان مهندسی رزمی نیروی دریایی ارتش با ارسال ماشین آلات سنگین راه‌سازی بخشی از آسیب‌های سیل سال گذشته جاسک را ترمیم و زمین فوتبال مدرسه‌ای در بخش شرقی جاسک را آماده سازی کرد.

برپایی سه بیمارستان سیار در منطقه، ارائه خدمات با تخصص‌های پزشکی مختلف و تجهیزات پزشکی، اهدای کمک‌های مومنانه و اعزام گروه‌های پزشکی و دام‌پزشکی به برخی روستاهای کم‌برخوردار و همچنین تجهیز بیمارستان‌های منطقه عمومی رزمایش توسط اداره بهداشت و درمان نیروهای چهارگانه ارتش از دیگر اقدامات انجام شده در خلال رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

توزیع مواد غذایی خشک و بسته‌های بهداشتی و همچنین اقلام خانگی، بخشی از اقدامات یگان‌های آماد و پشتیبانی ارتش برای تأمین نیازهای ضروری زیستی مردم منطقه بود.

برگزاری مسابقات ورزشی بین کودکان دختر و پسر روستاهای حاشیه فضایی پر نشاط و خاطره انگیز برای آینده سازان سواحل مکران فراهم کرد.

نشست با معتمدین محلی روستاهای شهرستان جاسک نیز با هدف انسجام بیشتر در سایه همکاری‌های متقابل مردم منطقه و ارتش و تبیین بخشی از خدمات ارتش به مردم منطقه انجام شد که در این گفتگوها ضمن قدردانی از پیگیری‌های جدی نیروی دریایی ارتش برای آبادانی سواحل مکران، درخواست شد تا تسریع روند آبادانی و توسعه سواحل از طریق مقامات کشوری پیگیری شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا