شهری

اجرای ده‌ها پروژه شهری طی ٣٣ روز – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر شهرابی شهردار منطقه ١۴ تهران طی رصد میدانی از محورهای طرح الگوی خدمت این منطقه که با همراهی سید محمد فیاض مدیر کل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران صورت گرفت، از تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و شهری در این محورها در راستای بهبود کیفیت زندگی در منطقه خبر داد.

سید محمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت خدمت رسانی بیشتر به شهروندان، از عملکرد شهرداری منطقه ١۴ برای اجرای ده‌ها طرح شهری با آغاز طرح الگوی خدمت و طی ٣٣ روز قدردانی کرد.

در این بازدید میدانی ضمن رصد موضوعات شهری، ظرفیت‌ها و چالش‌های محلات، در محورهای شکوفه، ابوذر، نبرد، سعیدی و مخبر، از اقدامات انجام شده از سوی شهرداری در منطقه قدرانی شد.

شهرابی ضمن اشاره به اجرای حدود ۴٠ طرح شهری در منطقه و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، از اهتمام ویژه جهت زیبا سازی، نگهداشت و مناسب سازی کالبدی محله‌ها برای رضایتمندی شهروندان تاکید کرد و گفت: برای اتمام پروژه‌های باقی مانده و اجرایی شده کیفی طرح‌ها در محورهای الگوی خدمت در منطقه برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و در کوتاه آرین زمان محقق خواهد شد.

سیدمحمد فیاض در این بازدید میدانی ضمن ظرفیت‌ها و موضوعات مرتبط با ۵ محور منتخب در طرح الگوی خدمت، با مثبت ارزیابی کردن این مهم در منطقه ١۴ خاطر نشان کرد: نظارت مستمر بر عملکرد در این دوره تحولی از برنامه‌های ویژه معاونت هماهنگی و امور مناطق است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا