سیاسی

ابوترابی، نماینده مخالف وزیر پیشنهادی امور خارجه: عراقچی گفته قانون راهبردی را اجرا خواهد کرد، اما این کافی نیست/ او باید بگوید اگر در مجلس بود به این قانون رای می‌داد یا نه

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

ابوترابی، نماینده مخالف وزیر پیشنهادی امور خارجه می‌گوید عراقچی گفته قانون راهبردی را اجرا خواهد کرد اما این کافی نیست، ایشان باید بگوید اگر در مجلس بود به این قانون رای می‌داد یا خیر؟

به گزارش انتخاب، نماینده مخالف وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت:

*به عراقچی گفتم می‌خواهیم نگاه شما به قانون را بدانیم، ایا ظرفیت این قانون را برای سیاست خارجه کشور میدانید و اگر در مجلس بودید به این قانون رای میدادید؟ *نگاه شخصی شما خیلی مهمتر از اجبار قانونی است که الان به وجود آمده 

*آقای عراقچی، مشخصا نگاه شما در دوگانه دیپلماسی و میدان چیست؟ آیا از ظرفیت‌های میدان برای دیپلماسی می‌خواهید استفاده کنید یا مثل گذشته میدان را ایجاد کننده هزینه برای دیپلماسی می‌دانید؟

* یک سال دیگر انتهای مکانیزم ماشه در برجام است و ما در برابر یک سوال و برابر یک تحمیل قرار خواهیم داشت، در واقع از ما خواهند خواست که در ازای تمدید مکانیزم ماشه امتیازاتی را به آن ها بدهیم‌، خواهش میکنم که موضع خودتان رو تو این مسئله شفاف کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا