اقتصادی

آی پراپ فرم شرکت پراپ تریدینگ و تامین سرمایه اولیه معامله گران

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

آی پراپ فرم معتبرترین شرکت پراپ تریدینگ ایرانی و رگوله است که همواره با انواع حساب ها و چالش های معاملاتی جذاب و متفاوت نظر مخاطبان و تریدرها را به خود جذب گرده است. اما در میان تمام این حساب ها دو پیشنهاد جدید ارائه شده در iProp از هر نظر بی نظیر و نوآورانه هستند، آن هم به دلیل حذف دو شرط کلیدی و رایج را که معمولاً در حساب‌های پراپ تریدینگ یافت می‌شود، نداشتن شرط محدودیت زمانی و توانایی کسب حقوق ثابت. در ادامه همراه ما باشید تا به طور کامل شرایط این دو حساب هیجان انگیز از این پراپ فرم را بررسی کنیم.

معرفی حساب پراپ گارانتی در آی پراپ فرم

شرکت پراپ تریدینگ ایرانی و رگوله آی پراپ فرم همواره در ارائه پیشنهادات نوآورانه و رضایت مشتریان و تریدرها سرامد بوده است. طیف وسیعی از انتخاب بین حساب های معاملاتی با فاند ۷۵ هزار دلار تا ۲ میلیون دلار در قالب چالش معاملاتی، مسابقه جک پات، رولت ترید و ریسک پلاس برای دریافت سرمایه در iPropFirm وجود دارد که دست تریدرها را باز می گذارد.

اما آخرین و خاص ترین پیشنهادات این پراپ فرم حساب پراپ گارانتی و چالش معاملاتی بدون محدودیت زمانی است که آرامش روانی بی مثالی را برای تریدرها به همراه دارد. ابتدا بیایید به معرفی حساب پراپ گارانتی و دلیل اینکه چرا آرامش بیشتری را برای شما هنگام ترید به همراه دارد بپردازیم.

نکته اول در حساب پراپ گارانتی از آی پراپ فرم این است که می توانید بدون فشار محدودیت های دراودان روزانه از ترید لذت ببرید و تا حداکثر ۲ میلیون دلار فاند برای معامله از آی پراپ فرم دریافت کنید. تارگت سود در این حساب ۱۲% است اما بهترین ویژگی در حساب پراپ گارانتی پرداخت درآمد ثابت ماهیانه ۸۰۰۰ دلاری برای حساب ۱ میلیون دلاری یا حقوق ۱۳۰۰۰ دلاری برای حساب ۲ میلیون دلاری است.

برخلاف اکثر حساب های آی پراپ فرم یا سایر شرکت های پراپ تریدینگ یا هر شرکت دیگر، این حساب حقوق ثابت ۸۰۰۰ دلار به اضافه ۵۰ درصد سود ایجاد شده در حساب را بدون محدودیت زمانی ارائه می دهد. یعنی علاوه بر ۵۰ درصد سود حاصله از معاملات مبلغ هشت هزار دلار تا سیزده هزار دلار حقوق ثابت دریافت خواهید نمود. شرایط بی نظیری خواهد بود، این طور نیست؟

یکی از مزایای اصلی این حساب این است که مرحله پذیرش و تست محدودیت زمانی ندارید و می‌توانید تا رسیدن به تارگت سود، بدون فشار دراودان روزانه، معامله را ادامه دهید. به سادگی یک دراودان کلی ۶٪ را حفظ کنید و پس از قبولی در آزمون و رفتن به مرحله حساب واقعی، محدودیت دراودان به ۱۰٪ استاندارد افزایش می یابد. در زیر شرایط دقیق حساب پراپ گارانتی در iPropFirm برای شما آمده است:

میزان سرمایه

۱ میلیون دلار و دو میلیون دلار

حقوق ثابت

۸۰۰۰ دلار برای حساب ۱ میلیون دلاری یا حقوق ۱۳۰۰۰ دلار برای حساب ۲ میلیون دلاری

هزینه

۹۹۶ تا ۱,۱۹۰ دلار

شروع معامله

اول هفته یعنی روزهای دوشنبه

حداقل زمان معامله برای پذیرش

حداقل ۱ ماه از زمان دریافت حساب (و ۱۶ روز معاملاتی فعال)

امکان انتقال معامله از یک روز به روز بعد

فراهم است. (فقط آخر هفته ها می بایست معاملات بسته باشند.)

حداقل زمان معامله

حداقل زمان معامله

دراداون روزانه

وجود ندارد فقط دراداون کل ۶٪ در آزمون و ۱۰٪ در حساب ریل Real وجود دارد.

شرایط فرصت ریست رایگان

  • در صورت نقض دراداون بیش از ۶٪ و کمتر از ۱۲٪ و برای اعمال شرایط ریست، تریدر موظف است کمتر از ۲۴ ساعت پس از نقض دراداون، درخواست ریست خود را به صورت تیکت به واحد پشتیبانی سایت ارائه دهد.
  • در صورت نقض دراداون بیش از ۶٪ و کمتر از ۱۲٪ و برای اعمال شرایط ریست، تریدر موظف است کمتر از ۲۴ ساعت پس از نقض دراداون، درخواست ریست خود را به صورت تیکت به واحد پشتیبانی سایت ارائه دهد

تارگت سود

۱۲ درصد

تقسیم سود

  • ۸۰٪ سود کسب شده در آزمون
  • ۵۰% سود در هرزمان از ماه توسط تریدر در ترید

ترید روی شاخص‌ها

مجاز نیست

ترید زوج ارزها، کریپتو، نفت، فلزات گران‌بها

مجاز است

چالش معاملاتی در iPropFirm بدون محدودیت زمانی

شرکت آی پراپ فرم انواع چالش معاملاتی را با ۷۵ هزار دلار تا ۲ میلیون دلار سرمایه به تریدرها ارائه می دهد که هر یک شرایط خاص خود را دارد و می توانید آن ها را در سایت این شرکت پراپ تریدینگ بررسی نمایید. اما یکی دیگر از گزینه های حساب جذاب را به تازگی معرفی کرده است، چالش معاملاتی با زمان نامحدود است، که به معامله گران بودجه ای از ۷۵۰۰۰ دلار تا ۲ میلیون دلار را بدون محدودیت زمانی ارائه می دهد. به طور معمول، پس از گذراندن مرحله ارزیابی این حساب های چالش، معامله گران می توانند ۸۰ درصد از سود خود را در هر زمان برداشت کنند.

از طریق مشارکت بین iPropFirm و کارگزار رگوله Omegafinex، محدودیت زمانی از حساب‌های چالش معاملاتی حذف شده است. این حساب‌ها که با مبالغ ۷۵۰۰۰ دلاری، ۱۵۰۰۰۰ دلاری، ۳۰۰۰۰۰ دلاری و ۵۰۰۰۰۰ دلاری در دسترس هستند، از طریق Omegafinex بدون هیچ گونه محدودیت زمانی قابل دسترسی هستند. برخلاف سایر پلتفرم‌ها که محدودیت زمانی را تعیین می‌کنند، این همکاری به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا به ترید خود تا رسیدن به تارگت سود ادامه دهند، مشروط بر اینکه شرایط کلی حساب را رعایت کنند.

زمان معامله نامحدود: با حذف محدودیت زمانی، می توانید تا زمانی که لازم باشد، اعم از ۳ ماه یا ۶ ماه، معامله کنید تا به اهداف سود خود برسید.

شرایط معاملاتی مطلوب: از معاملات با حداقل اسپرد و کارمزد کم بهره مند شوید و محیطی بهینه برای سودآوری ایجاد کنید.

دسترسی فوری به حساب‌های زنده: از روز اول در سرور Real، از جمله برای حساب‌های Roulette Trade و Risk Plus، ترید را روی یک حساب زنده شروع کنید.

بدون محدودیت آی پی: بروکر امگافاینکس به معامله گران ایرانی ارائه خدمات می دهد و هرگونه نگرانی در مورد محدودیت IP را برطرف می کند.

در حالی که شرط محدودیت زمانی در حساب چالش معاملاتی بدون محدودیت زمانی آی پراپ فرم برداشته شده است، مهم است که توجه داشته باشید که سایر شرایط حساب، مانند محدودیت‌های دراودان، همچنان پابرجا هستند و البته برای این شرط حذف محدودیت زمانی هیچ کارمزد اضافی از شما دریافت نمی‌شود.

جمع بندی

حساب چالش معاملاتی بدون محدودیت زمانی در آی پراپ فرم که از طریق همکاری iPropFirm و کارگزار Omegafinex معرفی شده است، به یکی از محبوب ترین پیشنهادات این شرکت تبدیل شده است. با توجه به درخواست های متعدد مشتریان، معامله گران می توانند از زمان نامحدودی برای معامله در حساب های چالش و ارزیابی بهره مند شوند.

علاوه بر این، با حساب گارانتی آی پراپ فرم، که در این مقاله به تفصیل توضیح دادیم، می‌توانید با خیالی آسوده معامله کنید و در عین حال درآمد ثابت دلاری نیز کسب کنید. برای اطلاعات دقیق تر در مورد حساب های مختلف و هرگونه سوالی که ممکن است داشته باشید، می توانید از طریق چندین کانال ارتباطی با iProp از جمله شتیبانی تیکت وب سایت، صفحه فعال اینستاگرام آنها و پشتیبانی تلگرام با آن ها ارتباط برقرار کنید.

https://iPropFirm.com

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا