استان ها

آیت الله شهید رییسی لبریز از عشق به مردم بود – هشت صبح

به گزارش هشت صبح و به نقل از مهر :

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بختیاری پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت در ساری با بیان اینکه خون پاک شهیدان در راه خدمتگزاری تقدیم شد، افزود با تبریک عید سعید غدیر از آن به عنوان بزرگترین عید اسلامی یاد کرد.

وی با عنوان اینکه هشتم تیر و روز انتخابات یکی از روزهای حساس در کشور به شمار می‌رود، ادامه داد: باید در این حماسه پرشور شرکت کنیم و به وصایای حضرت امام راحل جامعه عمل بپوشانیم.

وی با بیان این که رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی آن محسوب می‌شود، گفت؛ راز و رمز اقوام مختلف در قرآن کریم آمده است.

بختیاری با اظهار اینکه دشمنان تلاش کرده بودند تا با توطئه‌های مختلف قائله انقلاب اسلامی را پایان دهند، ادامه داد: انقلاب اسلامی در مسیر قرآن و آرمان‌های شهیدان قرار دارد و هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر قدرت الهی و قرآن ایستادگی کند.

رئیس کمیته امداد کشور با بیان این که قدرت آمریکا در برابر قدرت لایزال الهی هیچ است، تصریح کرد: منافقان به سرکردگی آمریکا بیش از ۱۷ هزار نفر را در کشور با ترور به شهادت رساندند و آیت الله شهید بهشتی از جمله این شهدا است.

.رئیس کمیته امداد کشور با عنوان این که طبق فرمایش حضرت امام راحل شهادت آیت الله بهشتی در مقابل مظلومیتش ناچیز است، گفت: انقلاب اسلامی منافع تمام قدرت‌های دنیا را به خطر انداخته است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بزرگترین زلزله قرن بیستم را در جهان ایجاد کرد و طبق فرمایش حضرت امام، شهید بهشتی برای ما یک ملت بوده است.

رئیس کمیته امداد با اظهار این که دشمنان از راه نظامی نمی‌توانند بر کشور ما مسلط شوند، گفت: آنان تلاش دارند از راه‌های دیگری به کشور ضربه زنند.

بختیاری با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره شهید جمهور. گفت: آیت الله رئیسی تبلور مدیریت دینی بود و باید سیره و رفتار وی در آینده نیز ادامه یابد.

رئیس کمیته امداد کشور گفت: مبارزه با نفس، استبداد و سلطه، از ویژگی‌های این شخصیت بزرگ بود که با هوای نفس مبارزه کرد.

وی افزود: آیت الله رئیسی در هر جایی که خدمت کرد بدون ذره‌ای ترس برابر کسانی که قصد داشتند به انقلاب ضربه زنند، ایستاد و تمام وجودش لبریز از عشق به مردم بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا