آیت‌الله کعبی: عملیات طوفان‌الاقصی تاریخ منطقه و بین‌الملل را تغییر خواهد داد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش هشت صبح و به نقل از انتخاب :

فارس: آیت الله عباس کعبی صبح امروز در اهواز در دیدار جمعی از کارکنان هوافضای سپاه پاسداران در حسینیه ی مرکز علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام اظهار کرد:ایران اسلامی بعد از مرحله ی دستیابی به “قدرت بازدارنده” به “قدرت توازن قوا” رسیده است و در آستانه ی رسیدن به قدرتِ “ضربه یِ اول” است.

وی افزود: عملیات “طوفان الاقصی” تاریخ منطقه و بین الملل را متغیر خواهد کرد و ضربه یِ اولِ هجومی ست مقاومت البته در حال تثبیت این ضربه است. 

کعبی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با قتل‌عام نمی توانند شکستشان را جبران کنند و تحقیر تاریخی شدند تاکید کرد:عملیات “طوفان لاقصی” خط اول مقاومت تمدنی اسلام ناب و مکتب اهل بیت در مقابل تمدن رو به زوال غرب است. مسئله سرزمینی نیست و حتی عربی نیست و حتی اسلامی به معنی کشورهای اسلامی نیست بلکه مسئله تمدنی‌ست و ماهیت تمدنی دارد. مرز مقاومتِ اسلامیِ متمدنانه متولد شده است که خط اول آن عملیات طوفان الاقصی‌ست.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت:ما چهل و چهار سال است علی‌رغم همه ی محاصره ها و مشکلات و سختی ها پیشرفت خیره کننده یِ تمدنی داشته ایم به گونه ای که قوی تر شده ایم و دشمنان اسلام و ایران ضعیف‌تر شده اند.

هر کدام از ما باید به فکر فرایند باشیم و فرایندی فکر کنیم و نه نقطه ای. باید بیاندیشیم کجای کار هستیم و چه کاری از ما بر می آید. 

وی با بیان اینکه مجاهدان فی سبیل اللهِ عصر حاضر، یاران امام زمانی امام حسین علیه السلام هستند و در خیمه ی امام حسین علیه السلام قرار دارند افزود:اگر جویای نصرت الهی هستیم باید خودمان را قوی کنیم و این قوی شدن به صرف قدرت نظامی و امنیتی نیست ما باید به فکر استحکام درونی شخصیت خودمان باشیم؛ مقاومت درونی یعنی جهاد نفس مقاومت بیرونی در مقابل دشمن هم ایجاد می کند‌. در مقابل ثروت و قدرت و شهوت و شهرت و وسوسه های شیطان باید خودمان را قوی کنیم و از مرز شرع عبور نکنیم و این مطلب خیلی حائز اهمیت است. ممکن است در لحظه ی مبادا اگر ضعف نفس داشته باشیم باعث نفوذ شیطان شود.

کعبی خاطر نشان ساخت:ما باید بنده ی خدا شویم و به کهف حصین پناه ببریم و دژ مستحکم ولایت محمد و آل محمد است. دعا، تلاوت قرآن، توسل به اهل بیت و توسل به امام زمان کهف حصین است ما با همین نگاه مقاومت در انتخابات شرکت می کنیم؛ دو نگاه می توانیم داشته باشیم، یک نگاه شخصی و قبیله ای و گروهی که این نگاه فایده ندارد. نگاه دوم؛ با رویکرد اقتدار آفرینی و امینیت آفرینی و وحدت آفرینی ست که نگاه دوم مطلوب است.

وی ادامه داد:مجلس خبرگان بسیار اهمیت دارد و نباید شرکت در این انتخابات ساده گرفته شود باید موج شهری و استانی و کشوری برای این انتخابات ایجاد شود همانطور که انتخابات مجلس شورای اسلامی هم مهم است.انتخابات در ایران هم حق است و هم تکلیف؛ حق است چون مردم برای شرکت در آن آزادند و تکلیف است چون واجب شرعی و لازم ملی‌ست برای اسلام، برای ایران، با غیرت ملی و غیرت خوزستانی برای اقتدار و وحدت ملی ان شاءالله در اسفندماه امسال حماسه ساز شویم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا