آموزش مهم‌ترین اولویت ارتش در حفظ بازدارندگی است

امیر حیدری:

آموزش مهم‌ترین اولویت ارتش در حفظ بازدارندگی است

آموزش مهم‌ترین اولویت ارتش در حفظ بازدارندگی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز مباحث آموزشی و آموزش رزم زمینی در نیروی زمینی ارتش از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش تربیتی و آموزشی با عنوان "گام دوم انقلاب، آمادگی برای ظهور" و جشنواره طرح لبیک ۱۱ یا امام خامنه‌ای عزیز در جمع فرماندهان نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اهمیت آموزش، گفت: امروز مباحث آموزشی و آموزش رزم زمینی در نیروی زمینی ارتش از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و مهم‌ترین اولویت در حفظ بازدارندگی است.

وی با بیان اینکه نیروی نظامی باید از آموزش‌های نوین در حوزه‌های مختلف برخوردار باشد، افزود: با توجه به جنگ‌های شناختی و ترکیبی دشمنان به ویژه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نیروی زمینی ارتش برای ارتقا سطح آمادگی رزمی و توان دفاعی نیروهای خود، هدف گذاری مطلوبی را در راستای آموزش کارکنان خود در نظر گرفته تا با تمام توان در برابر هجمه‌های وسیع دشمنان مقابله به مثل کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: تربیت و آموزش نیروهای انقلابی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب منوط به فراگیری آموزش‌های ایمانی، اعتقادی و رزمی است تا یک رزمنده بتواند در مسیر منتظران ظهور باشد.

گفتنی است این همایش با حضور امیر سرتیپ باقری معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح و امیر شیخ معاون تربیت و آموزش آجا برگزار و در پایان از فرماندهان و کارکنان برتر در حوزه تربیت و آموزش تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا