آموزشکده جنگ الکترونیک ارتش افتتاح شد

Print Friendly, PDF & Email

با حضور فرمانده کل ارتش؛

آموزشکده جنگ الکترونیک ارتش افتتاح شد

آموزشکده جنگ الکترونیک ارتش افتتاح شد

آموزشکده جنگ الکترونیک ارتش با حضور امیر سرلشکر موسوی و جمعی از فرماندهان ارشد ارتش در فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش با حضور در فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی، ضمن افتتاح آموزشکده جنگ الکترونیک ارتش، اظهار کرد: امروز باید نگاهی واقع‌گرایانه نسبت به نیروهای مسلح داشته باشیم تا بتوانیم از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره‌مند شویم.

وی افزود: فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی، دارای ظرفیت‌های قابل توجهی است که همواره تاثیر بسزایی در میان نیروهای مسلح داشته و خواهد داشت؛ بنابراین اهتمام ویژه نسبت به استفاده حداکثری از این ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در این مجموعه از مهم‌ترین وظایف کارکنان ارتش است.

فرمانده کل ارتش در ادامه تصریح کرد: حوزه جنگ الکترونیک در ارتش فراتر از یک رسته است و از آن به عنوان یک قدرت یاد می‌شود چراکه هر نیرویی در این حوزه توان لازم را نداشته باشد در بسیاری از بخش‌ها ناتوان خواهد بود. از طرفی دیگر جنگ الکترونیک به عنوان یک نیروی مجزا در نبردها، تعیین کننده و اثرگذار خواهد بود که پیشرفت در این حوزه مستلزم توجه خاص و اهتمام ویژه است.

امیر سرلشکر موسوی تاکید کرد: امروز با افتتاح آموزشکده جنگ الکترونیک ارتش، زیرساخت اولیه فراهم شده است و با استفاده از توانایی جوانان و تجربیات استادان برتر نیروی هوایی، این مرکز به یک مجموعه قدرت‌افزا در حوزه جنگ الکترونیک ارتقا خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: دیدگاه ما این است که این آموزشکده باید تبدیل به مشاور حوزه جنگ الکترونیک برای ارتش شود که این امر با بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و استفاده از ظرفیت نخبگان دانشگاهی خارج از مجموعه، محقق خواهد شد. این گام اول است و گام‌های بلندتری نیز برداشته خواهد شد.

در این مراسم، امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی، امیر دریادار بلوچ معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی و جمعی از فرماندهان و مسئولان آجا حضور نیز داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا